تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۱۱۴۵۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان:
مشکلات شهرستان ها با منابع دولتی قابل حل نیست
مشکلات زیادی در شهرستان های این استان وجود دارد که با منابع دولتی قابل حل نیست / مدیران استان آن دسته از طرح های ملی که امکان واگذاری را به بخش خصوصی دارند معرفی کنند، پیش از آنکه این کار به عنوان یک تکلیف به مسئولان استانی ابلاغ شود
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: مشکلات زیادی در شهرستان های این استان وجود دارد که با منابع دولتی قابل حل نیست.

امید حاجتی سه شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه خوزستان در محل سرسرای اداری استانداری بیان کرد: از مدیران استان انتظار می رود که با بخش خصوصی همکاری بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه متاسفانه مسئولان و مدیران خوزستان استقبال چندانی از همکاری با بخش خصوصی ندارند، افزود: مدیران استان آن دسته از طرح های ملی که امکان واگذاری را به بخش خصوصی دارند معرفی کنند، پیش از آنکه این کار به عنوان یک تکلیف به مسئولان استانی ابلاغ شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان اظهار کرد: نحوه مشارکت دستگاه های اجرایی خوزستان با بخش خصوصی مورد ارزیابی و نظارت قرار می گیرد.

حاجتی، گفت: برچیدن مدارس کپری از دو سال گذشته در خوزستان به صورت جدی آغاز شده، و اقدامات خوبی انجام شده که در 50 سال گذشته انجام نشده است.

وی افزود: در بحث مسکن مهر نیز تاکیدی بر اعتبارات استانی نیست و اگر در مجموعه ای از مسکن مهر، سکونت به اندازه کافی صورت گیرد، برای ساخت مدرسه اعتباری تخصیص خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: در مناطقی از خوزستان که مدارس فرسوده دارد باید این پروژه ها را در اولویت پروژه های آموزشی استان قرار داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خوزستان نیز بیان کرد: دلیل کمبود مدرسه در برخی مناطق خوزستان به دلیل توزیع نامناسب فضای آموزشی است.

مهرداد نیکو افزود: متاسفانه امسال طبق ماده 215 برای ساخت مدرسه در خوزستان به دلیل کمبود اعتبار، مجوز ساخت مدرسه داده نشد.

در این نشست شورای برنامه ریزی و توسعه خوزستان مصوبه فعالیت چند شهرک صنعتی جدید در این استان، که تاییدیه هیات وزیران را کسب کردند تصویب کرد.

همچنین در این نشست مصوب شد که از این پس پروژه ها و طرح ها در خوزستان برای اجرا پیش از دریافت مجوز، تاییدیه کارگروه آمایش و محیط زیست را دریافت کند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار