تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۱۱۴۵۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امتیازهای شهرآورد اهواز مورد نیاز هردو تیم آبی وقرمز است
وضعیت این دو تیم در لیگ امسال با دو سال قبل کاملا متفاوت وجابه جا شده است به صورتی که در دو سال گذشته این فولاد خوزستان بود که درکورس قهرمانی قرارداشت و استقلال خوزستان در منطقه خطر بود اما امسال این استقلال خوزستان است که درکورس قهرمانی قراردارد
روزجمعه در جریان هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه های ایران شاهد شهرآوردی دیگر از دو تیم اهوازی یعنی استقلال خوزستان وفولاد خوزستان با حساسیت بالا هستیم به طوری که هردو تیم نیازمند امتیازهای این بازی هستند.

وضعیت این دو تیم در لیگ امسال با دو سال قبل کاملا متفاوت وجابه جا شده است به صورتی که در دو سال گذشته این تیم فولاد خوزستان بود که درکورس قهرمانی قرارداشت و تیم استقلال خوزستان وضع خوبی درجدول نداشت در منطقه خطر بود اما امسال این تیم استقلال خوزستان است درکورس قهرمانی قراردارد وتیم فولاد خوزستان درخطر سقوط به لیگ دسته اول قراردارد.

ازاین رو است که دربی ششم این دوتیم از اهمیت ویژه ای برای دو تیم برخورداراست زیرا تیم استقلال خوزستان برای آنکه در رده بالای جدول باقی بماند باید برنده این بازی شود تا موقعیتش در راس جدول دچار اشکال نشود.

در عوض تیم فوتبال فولاد خوزستان که لیگ را خوب شروع نکرد برای آنکه بتواند خودرا از منطقه خطر دور کند حتما باید در این بازی برنده زمین را ترک کند تا امیدوارانه تر به بازیهایش درلیگ ادامه دهد.

این دو تیم نسبت به نیم فصل تغییراتی داشته به همین خاطر نتیجه بازی این دو تیم از پیش قابل پیش بینی نیست به طوری که استقلال خوزستان ازسه بازی گذشته خود صاحب چهارامتیازشده و فولاد خوزستان پنج امتیاز بدست آورده که این مساله ارتقاء روحی ونتیجه ای بازیکنان تیم فولاد را نشان می دهد.

ضمنا استقلال خوزستان اگر یک هافبک نفوذ برزیلی جذب کرده در عوض مهدی زبیدی مهاجم کناری خودرا به دلیل پارگی رباط صلیبی ازدست داده است در مقابل تیم فوتبال خوزستان که در نیم فصل از نداشتن یک مهاجم تمام کننده رنج می برد برای آنکه موقعیت های گلش به بار بنشیند دو مهاجم جذب کرده است .علاوه برآن تیم فولاد خوزستان با بازگشت چندتن ازبازیکنانش ازخدمت سربازی در خط میانی ازموقعیت به ظاهربهتری نسبت به نیم فصل برخوردار شده است.

این تفاوت ها و باتوجه به نیاز این دو تیم به امتیازهای این مسابقه که نتیجه آن و اینکه چه تیمی برنده زمین مسابقه را ترک خواهد کرد مشکل وسخت خواهد بود.

به نظر می رسد با تفاوت های صورت گرفته در این دو تیم گروه زیادی از هواداران وعلاقه مندان به فوتبال برای دیدن این مسابقه به ورزشگاه غدیر بیایند.

از پنج شهرآوردی که دو تیم تاکنون با هم برگزار کرده اند نتیجه چهار دربی را تیم فوتبال فولاد خوزستان از آن خود کرده و یک دربی را تیم استقلال خوزستان برده است.

تا پایان هفته هفدهم لیگ برترباشگاه های ایران تیم فوتبال استقلال خوزستان با 33 امتیاز بعداز تیم 34 امتیازی استقلال تهران درمکان دوم جدول است و تیم فولاد خوزستان با 14 امتیاز در مکان سیزدهم جدول قراردارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار