تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۱۱۴۶۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار دزفول:آماده پاسخگویی به شورای شهر هستم
شهردار دزفول ضمن اعلام آمادگی برای پاسخگویی به سئوالات شورای اسلامی شهر گفت: 14 بهمن با حضور در شورای اسلامی شهر دزفول به سئوالات و ابهامات پیش آمده پاسخ می دهم
شهردار دزفول ضمن اعلام آمادگی برای پاسخگویی به سئوالات شورای اسلامی شهر گفت: 14 بهمن با حضور در شورای اسلامی شهر دزفول به سئوالات و ابهامات پیش آمده پاسخ می دهم.

اعضای شورای اسلامی شهر دزفول روز یکشنبه هفته جاری با طرح چند سئوال در زمینه طرح های عمرانی ، فرهنگی ، قراردادها و بدهی های این شهرداری از محمدرضا کرمی نژاد خواستند تا ظرف 10 روز پاسخ سئوالات را به شورا ارائه نماید.

شهردار دزفول 10 روز فرصت دارد تا با پاسخ به این سووالات اعضای شورای اسلامی این شهر را قانع کند در غیر اینصورت استیضاح خواهد شد.

محمدرضا کرمی نژاد روز چهارشنبه افزود: سوالاتی که در چند روز اخیر توسط اعضای شورای شهر دزفول مطرح شده با مسایل و سئوالات قبلی متفاوت می باشند.

وی با بیان اینکه چند نوبت به سئوالات شورای شهر پاسخ داده است اظهار کرد:شورای اسلامی شهر دزفول طی نامه ای اعلام کرده که از پاسخ ها قانع نشده است.

شهردار دزفول گفت:طبق روال می بایست به دلیل قانع نشدن اعضای شورا از پاسخ های پیشین سوالات قبلی دوباره مطرح می شد که این امر صورت نگرفته لذا سئوالات کنونی با سئوالات قبلی متفاوت است.

وی موضوع سئوالات طرح شده از سوی شورای شهر دزفول را اغلب عمومی دانست.

کرمی نژاد با اشاره به بدهی این شهرداری گفت:کلیه سازمان های پویا و فعال بدهی دارند و بدهی جزو لاینفک شهرداری ها می باشد ضمن اینکه بخشی از بدهی شهرداری دزفول مربوط به گذتشه می باشد.

وی گفت:با پرداخت بخشی از بدهی های گذشته در حال حاضر شهرداری دزفول حدود 240 میلیارد ریال بدهکار است که در حال پرداخت می باشند.

کرمی نژاد با بیان اینکه شهرداری دزفول در دوره مدیریت وی بدهی به سازمان تامین اجتماعی نداشته است گفت:بدهی شهرداری به تامین اجتماعی مربوط به شهردار پیشین می باشد که با پرداخت بخشی از آن اکنون به 15 میلیارد ریال کاهش یافته است.

وی به وضعیت رکود در ساخت وساز در کشور نیز اشاره کرد و گفت:در حالیکه پارسال در همین زمان حدود 600 پروانه ساختمانی از سوی شهرداری دزفول صادر شده بود امسال با وجود بهبود شرایط اقتصادی تنها حدود 290 پروانه صادر شده است.

کرمی نژاد بدهی شهرداری دزفول را حدود 50 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:عدم تخصیص اعتبار علت انباشت بدهی ها بوده ضمن اینکه این مشکل شهرداری های سراسر کشور را با مشکل مواجه کرده است.

محمدرضا کرمی نژاد 28 مهرماه سال 1392 با هفت رای مثبت 13 عضو شورای اسلامی شهر دزفول به عنوان شهردار این شهر 330 هزار نفری انتخاب شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار