تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۱۱۴۶۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان:
ولایت‌فقیه یکی از برکات بزرگ انقلاب است
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی جهان را متحول و اسلام را زنده کرد و ولایت‌فقیه یکی از برکات انقلاب است
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی جهان را متحول و اسلام را زنده کرد و ولایت‌فقیه یکی از برکات انقلاب است.

آیت‌الله محسن حیدری شب گذشته در جمع مردم شهرستان هندیجان اظهار کرد: امروز ما افتخار زندگی در زیر پرچم انقلاب اسلامی را داریم.

 وی افزود: امام خمینی (ره) به برکت اصل ولایت‌فقیه بود که توانست این ملت را متحول کند و اسلام را بعد از سال‌ها زنده کند.

نماینده مردم خوزستان در خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز دنیا متحول و اسلام در تمام دنیا زنده شده و آن‌قدر اسلام‌گرایی تشدید شده که همه انگشت حیرت به دهان گرفته‌اند.

وی بیان کرد: گرایش به تشیع و اسلام به حدی رسیده که در بیشتر مناطق کلیساها به مسجد تبدیل می‌شوند این هم یکی از برکات انقلاب اسلامی ملت بزرگ و ولایت‌مدار ایران اسلامی است.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امروز ما شاهد هستیم که حتی در مرکز وهابیت یعنی عربستان سعودی موج تشیع فوق‌العاده است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی به برکت اسلام هم اقتدار علمی، هم نظامی و هم سیاسی عظیمی در سطح دنیا پیدا کرده است.

حیدری با بیان اینکه مجلس خبرگان رهبری تعیین کننده؛ پشتوانه و تداوم رهبری است، گفت: ما در آستانه برگزاری دو انتخابات بزرگ و حساس قرار گرفته‌ایم که حضور حداکثری مردم را پای صندوق‌های رای می‌طلبد.

حیدری در پایان تاکید کرد: مردم باید علاوه بر حضور در صحنه انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنند و دیگران را هم باید به حضور در پای صندوق‌ها و انتخاب افراد دلسوز و اصلح دعوت کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار