تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۱۱۴۷۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی: روزی که حقمان نبود شکست خوردیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید در روزی که به فولاد موقعیت نداده بودند توسط یک شوت نه چندان محکم شکست خوردند
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید در روزی که به فولاد موقعیت نداده بودند توسط یک شوت نه چندان محکم شکست خوردند.

عبدالله ویسی پس از شکست تیمش در شهرآورد اهواز، اظها‌رکرد: هر دو تیم نشان دادند که برای پیروزی به میدان آمد‌ه‌اند و همین موضوع موجب افزایش کیفیت بازی شده بود. موقعیت‌های خوبی را به وجود آوردیم؛ اما نتوانستیم به گل برسیم و در نتیجه‌ در روزی که به حریف موقعیت خطرناکی نداده بودیم توسط شوت نه چندان قدرتمند بازیکن فولاد شکست خوردیم.

وی عنوان کرد: گله‌ای از تیم فولاد دارم که بازی جوانمردانه را رعایت نکردند. ما در صحنه‌ای به خاطر مصدوم شدن بازیکنان آن ها توپ را به بیرون هدایت کردیم، ولی آنها زمانی که بازیکن ما مصدوم شده بود و 10 نفره به بازی ادامه می داد توپ را به بیرون نزدند و همان توپ تبدیل به گل شد. شاید آن ها به برد نیاز داشتند و این کار را کردند. در هر صورت به آن ها تبریک می گویم.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل استقلال خوزستان گفت: این بازی هر دو سرش به نفع فو‌تبا‌ل خوزستان بود. از این که فولاد برد و می‌تواند وضعیتش را سر و سامان ببخشد خوشحالم. چون نماینده خوزستان است، ولی از طرف دیگر چون ما نتوانستیم امتیاز بگیریم ناراحت هستم.

وی در خصوص این که از سه بازی یک امتیاز کسب کرده‌اند و ارزیابی او از این مساله چیست؟ اظها‌ر کرد: حرف‌های منفی برای ما مهم نیست. اگر بتوانیم روندمان را ادامه بدهیم و مردم را خوشحال کنیم ما نیز خوشحال خواهیم شد. اگر هم به هر دلیلی نتوانستیم باز هم تمام تلاش مان را می‌کنیم تا شرمنده نباشیم.

ویسی در پایان بیا‌ن‌ کرد: در مجموع این شکست ایرادی ندارد و امیدوارم که این بازی را فراموش کنیم و به بازی‌های بعد فکر کنیم.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: ویسی
:
:
:
آخرین اخبار