تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۱۱۴۸۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه‌فجر شوش عنوان شد؛
ایجاد اشتغال برای بیش از 234 نفر در شوش
در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه‌فجر شوش، بهره‌برداری بیش از 38 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 400 و 12 میلیارد ریال در سطح شهرستان شوش پیش‌بینی شد
نشست هماهنگی برنامه‌های دهه‌‌فجر این شهرستان درحالی امشب با حضور اغلب مسئولان برگزار شد که در چارچوب آن، بیش از 580 برنامه در این ایام‌الله پیش‌بینی شده است.

فرماندار شوش در این نشست با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های قابل توجهی در دهه مبارک فجر، اظهار کرد: در این دهه بیش از 38 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 400 و 12 میلیارد ریال در سطح شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

رضا نجاتی پروژه‌های پیش‌بینی شده را در حوزه‌های راه‌سازی، خدماتی رفاهی، آموزشی، بهداشتی، صنعتی، عمران شهری و کشاورزی عنوان کرد و گفت: این پروژه‌ها زمینه اشتغال بیش از 234 نفر را به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه ستاد دهه‌فجر برنامه‌های مختلفی را برای برگزاری در این دهه پیش‌بینی کرده‌ است، به برنامه‌های دیگر دهه مبارک فجر اشاره کرد و یادآور شد: ستاد دهه‌فجر شهرستان شوش در قالب 19 کمیته در این شهرستان تشکیل شده است که در این ارتباط نشست‌های پر ثمری نیز برگزار شده است.

رئیس ستاد دهه‌فجر شوش در این نشست مردم ولایت‌مدار این شهرستان را به حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دعوت کرد و خاطرنشان کرد: نمایش حضور پرشور مردم در صحنه راهپیمایی 22 بهمن مقدمه‌ای تاثیر‌گذار در عرصه انتخابات و حضور پر‌رنگ مردم در انتخابات است.

 از دیگر برنامه‌های شاخصی که در این نشست برای دهه‌فجر پیش‌بینی شده می‌توان به نواختن زنگ انقلاب در مدارس، رژه موتوری، حرکت نمادین تاکسی‌های شهری، یادواره شهداء، برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی و ورزشی، جشنواره فرهنگی و هنری محلی، دیدار با تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا، غبارروبی مزار شهدا و آماده‌سازی و آذین‌بندی فضای شهر و خیابان‌های سطح شهرستان اشاره کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار