تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۱۵۰۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی استقلال خوزستان: کار را تمام شده نمی‌دانیم
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما کار را تمام شده نمی‌دانیم و مصمم هستیم برای جبران امتیازات از دست رفته، از بازی با تیم‌های سایپا و تراکتورسازی امتیاز بگیریم
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما کار را تمام شده نمی‌دانیم و مصمم هستیم برای جبران امتیازات از دست رفته، از بازی با تیم‌های سایپا و تراکتورسازی امتیاز بگیریم.

سیداکبر پورموسوی اظهارکرد: در تعطیلی لیگ تمرینات و اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم و در بازی‌های تدارکاتی‌ای هم که انجام دادیم، مشخص بود که بازیکنان‌مان بازی بدی را که قبل از تعطیلات مقابل پرسپولیس انجام داده بودیم، فراموش کرده‌اند و سعی دارند که جبران کنند.

وی درباره شکست این تیم مقابل فولادخوزستان نیز گفت: فکر می‌کنم این بازی یکی از بهترین بازی‌هایی بود که تیم ما در چند وقت اخیر انجام داده بود؛ فقط کمی تمرکز بازیکنان‌مان در زدن ضربات پایانی کم بود و این باعث شد که نتوانیم سه امتیاز مسابقه را به دست آوریم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: بازیکنان‌مان نهایت دوندگی و تلاش را داشتند و کارهای تاکتیکی‌ای که از آن‌‌ها خواسته بودیم را انجام دادند. در این بازی، خلق موقعیت هم داشتیم و نمی‌توانیم بگوییم بازیکنان‌مان مانند دیدار با پرسپولیس چیزی برای گفتن نداشتند. هر کسی که در ورزشگاه بود یا بازی را به هر صورت دیگر دیده بود، معتقد است که در بدترین حالت باید بازی را مساوی می‌کردیم.

وی بیان کرد: به هر حال روی یک ضربه غافلگیرانه گل خوردیم. هر چند دوست داشتیم برنده بازی باشیم ولی در کل از عملکرد بازیکنان‌مان بسیار راضی بودیم. امیدوارم در ادامه بتوانیم در دیدارهای پیش‌رو مقابل تیم‌های سایپا و تراکتورسازی، امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

پورموسوی در خصوص عملکرد خسوس، گلر این تیم در دیدار با فولاد نیز عنوان ‌کرد: برخی مواقع شرایط بازی به صورتی است که شاید بازیکن تمرکز لازم را نداشته باشد. او بر اثر یک توپ ساده گل خورد و همیشه هم توپ‌های ساده وارد دروازه می‌شوند. به نظرم خسوس، توپ را ساده فرض کرد. در کل عملکرد او تاکنون خوب بوده است.

وی در ادامه گفت: تا به امروز در جایگاه دوم قرار داریم و با بازی‌هایی که امروز و فردا برگزار می‌شوند، نهایتا شاید در جایگاه خودمان بمانیم، شاید هم یک پله پایین‌تر برویم اما این‌ها دلیل نمی‌شود که کار را تمام شده حساب کنیم. بازی‌های بسیاری پیش رو داریم و مصمم هستیم که در دیدار مقابل سایپا و تراکتورسازی جبران کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره دیدار پیش‌رو این تیم برابر سایپا هم عنوان کرد: این تیم، بازیکنان با تجربه بسیاری دارد. علی‌رغم این‌که تیم خوبی است ولی می‌توانیم در تهران از این تیم نتیجه بگیریم و قطعا برای گرفتن امتیاز به آن‌جا می‌رویم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار