تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۱۵۰۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس سازمان صنعت و تجارت خوزستان:
قطع انرژی صنایع به دلیل بدهی، بدون هماهنگی ممنوع است
در این جسله مقرر شد شبکه برق، آب و گاز هیچ ‌یک از واحدهای صنعتی بدون هماهنگی با استانداری، فرمانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت به دلیل عدم پرداخت بدهی قطع نشود
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به برگزاری جلسه ستاد تسهیل امور صنایع استان گفت:در این جسله مقرر شد شبکه برق، آب و گاز هیچ ‌یک از واحدهای صنعتی بدون هماهنگی با استانداری، فرمانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت به دلیل عدم پرداخت بدهی قطع نشود.

سید نورالله حسن‌زاده اظهار کرد:جلسه ستاد تسهیل که با حضور استاندار برگزار شد که در آن مشکلات و شرایط واحدهای صنعتی بررسی و در راستای رفع موانع و مشکلات تولید آن‌ها تصمیماتی اتخاذ شد.

وی افزود:در این جلسه مشکلات دو کارخانه گروه ملی و شرکت نورد لوله اهواز که با ظرفیت پایینی به تولید می‌پردازند مطرح و درخصوص رفع مشکل این واحدها تصمیماتی نیز گرفته شد.

حسن‌زاده تصریح کرد:در 63نشست کارشناسی که برای حل مشکلات واحدهای تولیدی برگزار شده است، تاکنون 165واحد تولیدی مسائل خود را مطرح کردند و 301 مصوبه برای حل مشکلات تصویب شد که تاکنون فقط 58 درصد از این مصوبات اجرایی شده است.

وی ادامه داد:42درصد باقی‌مانده از این مصوبات که تاکنون اجرایی نشده، در دست اقدام است که عدم اجرای آن‌ها به مسایلی همچون عدم تعیین تکلیف بدهی بانکی و اجرا نشدن تعهدات دستگاه‌های اجرایی است.

حسن‌زاده عنوان کرد:در حال حاضر مشکل نقدینگی که بیشتر واحدهای تولیدی با آن درگیر هستند، باید توسط خود واحدها حل شود زیرا وضعیت اعتبارات بانک‌ها به‌گونه‌ای نیست که بتوانند تسهیلات موردنیاز واحدهای تولیدی را پرداخت کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان خاطرنشان کرد:با توجه به شرایط خاصی که در اقتصاد کشور وجود دارد، جلسات ستاد تسهیل مسکنی برای مشکلات فراوان واحدهای تولیدی است و امیدواریم با برگزاری این جلسات مشکلات واحدهای تولیدی حل شوند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار