تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۱۱۵۲۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شادگان خبر داد:
افتتاح دفتر انجمن بیمارهای خاص در شادگان
فرماندار شهرستان شادگان از افتتاح دفتر انجمن بیمارهای خاص در این شهرستان خبر داد
فرماندار شهرستان شادگان از افتتاح دفتر انجمن بیمارهای خاص در این شهرستان خبر داد.

بهروز فرج‌اللهی عصر امروز در حاشیه افتتاح دفتر انجمن بیمارهای خاص در این شهرستان اظهار کرد: به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان و به نمایندگی از سایر ادارات و سازمان‌های دولتی، آمادگی کامل خود را جهت حمایت از بیماران خاص شادگانی اعلام می‌کنیم.

وی با تبریک فرارسیدن سی و هفتمین سال‌روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و ایام‌الله دهه‌فجر از افتتاح دفتر انجمن بیماری‌‌های خاص در راستای توجه به بیماران جامعه هدف در این شهرستان خبر داد و گفت: دفتر انجمن بیماری‌های خاص در راستای توجه به بیماران خاص از جمله تالاسمی، هموفیلی،‌ ام‌اس، دیابت، سرطان و... و همچنین ارتباط بیشتر با بیماران خاص هیئت ورزشی در این شهرستان افتتاح شد.

فرج‌اللهی افزود: این انجمن با هدف مشارکت بیماران خاص در فعالیت‌های ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و...، فرهنگ‌سازی به منظور پیش‌گیری از بروز بیماری‌های خاص، کمک به افراد نیازمند به منظور رفع برخی از مشکلات و گرفتاری‌های این افراد در حد توان انجمن و با استفاده از کمک‌های خیرین منطقه و تجار شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان و به نمایندگی از سایر ادارات و سازمان‌های دولتی، آمادگی کامل خود را جهت حمایت از بیماران خاص شادگانی اعلام می‌کنیم.

فرماندار شادگان در پایان از شبکه بهداشت و درمان شهرستان در راستای راه‌اندازی دفتر انجمن بیماران خاص تقدیر و تشکر کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار