تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۱۱۵۲۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سخنگوی شورای اسلامی شهر اهواز خبر داد:
ساخت شهرک سلامت در اهواز
اکثر پزشکان و درمانگاه ها در مرکز شهر اهواز واقع در سلمان فارسی و منطقه کیانپارس اهواز متمرکز شده اند که باعث ایجاد مشکلات زیادی برای تردد مراجعه کنندگان و بیماران شده اند
سخنگوی شورای اسلامی شهر اهواز گفت: بزودی ساخت یک شهرک سلامت در منطقه مهر شهر اهواز آغاز می شود.

مریم ابریشم کار در نشست خبری در محل ساختمان شورای اسلامی شهر اهواز بیان کرد: شورای اسلامی شهر اهواز از پزشکان در خواست کرده است که همکاری لازم را برای ایجاد این شهرک انجام دهند.

وی افزود: تا کنون تعدادی از پزشکان برای انجام این امر طرح هایی را ارائه کرده اند و سرمایه گذارانی نیز برای این منظور معرفی شده اند.

وی بیان کرد: اکثر پزشکان و درمانگاه ها در مرکز شهر اهواز واقع در سلمان فارسی و منطقه کیانپارس اهواز متمرکز شده اند که باعث ایجاد مشکلات زیادی برای تردد مراجعه کنندگان و بیماران شده اند.

وی گفت: به همین منظور ساخت این شهرک برای ارائه خدمات پزشکی و درمانی در اهواز بسیار ضروری به نظر می رسد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اهواز اظهار کرد: برای مشارکت هر چه بیشتر بخش خصوصی برای فعالیت در شهر اهواز سال آینده سازمان مشارکت بخش خصوصی درشهرداری اهواز راه اندازی می شود.

ابریشم کار با اشاره به بودجه سال آینده شهرداری اهواز افزود: بخش های بودجه شهرداری اهواز توسط شورای اسلامی اهواز در دست مشورت است و هنوز نتیجه نهایی در این خصوص صادر نشده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اهواز بیان کرد: 70 درصد بودجه شهرداری مربوط به پروژه های عمرانی و 30 درصد هزینه های اداری است.

وی اظهار کرد: مشکل اساسی در اهواز مربوط به پرداخت نشدن عوارض سالانه شهروندان است و مکان هایی در اهواز وجود دارد که عوارض سالانه خود را پرداخت نمی کنند.

ابریشم کار گفت: باید این فرهنگ در بین مردم ایجاد شود که برای زیبا سازی شهر و تامین امکانات در شهر اهواز عوارض خود را پرداخت کنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار