تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۱۱۵۲۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس پلیس راه خوزستان:
کسب رتبه نخست با اجرا طرح‌های ترافیکی خاص خوزستان
با اجرای طرح های ترافیکی خاص خوزستان و متناسب با راه های این استان، این پلیس راه برای پنجمین سال متوالی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
رئیس پلیس راه خوزستان گفت: با اجرای طرح های ترافیکی خاص خوزستان و متناسب با راه های این استان، این پلیس راه برای پنجمین سال متوالی رتبه نخست کشوری را کسب کرد.

سرهنگ قاسم قدرتی چهارشنبه اظهار کرد:خوزستان برای پنجمین سال متوالی در زمینه کاهش تصادفات و کاهش فوتی های ناشی از تصادفات رتبه نخست کشوری را کسب کرد که این مهم با اجرای اقداماتی در حوزه ترافیک جاده ای در امسال محقق شد.

وی با بیان اینکه در سال 85 تعداد فوتی های حوادث جاده ای خوزستان یک هزار و 93 نفر بود، افزود: از ابتدای امسال تاکنون با وجود افزایش جمعیت و خودروها، تعداد این کشته ها در جاده های این استان به زیر 600 نفر رسید.

قدرتی گفت: این رقم در سال 85 در کشور 28 هزار و 400 نفر و از ابتدای امسال تاکنون 17 هزار نفر بوده است.

رئیس پلیس راه خوزستان خاطرنشان کرد: باید به جایی برسیم که خانواده ها کمتر دلهره بازگشت عزیزان خود را داشته باشند و راه های خوزستان را در بحث زیرساخت ها توسعه و تقویت بخشید.

وی یادآور شد: مردم باید توجه بیشتری به قوانین راهنمایی و رانندگی داشته باشند تا بتوانیم این روند کاهشی را ادامه دهیم.

قدرتی ادامه داد: هر استانی به مقتضای وضعیت خاص خود طرح ها و تدابیر خود را انجام می دهد، که اعزام نیروهای نامحسوس در وسایل حمل و نقل عمومی و کنترل شدید اتوبوس ها در پایانه حمل و نقل عمومی و در طول جاده از جمله اقدامات اجرا شده پلیس راه خوزستان بود.

وی گفت: همچنین هدفمند کردن برخورد با تخلفات سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ که بیشترین سهم تصادفات منجر به فوت را در خوزستان داشته، از دیگر موارد کاهش آمار تصادفات در این استان بود.

وی افزود: در استان خوزستان از مجموع 14 هزار کیلومتر راه، زیر یک هزار کیلومتر راه بزرگراهی و آزادراهی وجود دارد و بیشتر راه ها دوطرفه است که این امر در کاهش تصادفات موثر است.

در استان خوزستان 12 دوربین کنترل نظارت تصویری، و 46 دستگاه تردد شمار در جاده ها وجود دارد.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: خوزستان ، قاسم قدرتی
:
:
:
آخرین اخبار