تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۱۱۵۲۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان:
وحدت و پيروي از ولايت فقيه، رمز پیروزی ملت ایران بود
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، وحدت و همدلی و پيروي از ولايت فقيه، رمز پیروزی ملت ایران دانست
خوزنیوز: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، وحدت و همدلی و پيروي از ولايت فقيه، رمز پیروزی ملت ایران دانست.

به گزارش خوزنیوز؛ هوشمند صفائی که به مناسبت دهه مبارک فجر سخن مي گفت انقلاب اسلامی ایران را کاملا مردمی و دینی توصیف کرد و تصریح کرد: آن چه انقلاب اسلامی را پیروز کرد رهبری های خردمندانه ی امام راحل و وحدت کلمه و اتحاد مردم بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی به وسیله ی این دو بال توانست پرواز کند و به قله ی صعود برسد. هر جای دیگری هم که پیروزی حاصل شده است- حتی در طول دفاع مقدس- این موضوع دخیل بوده است.

وي نقش و حضور فعال قشرهای مختلف از جمله کارگران را در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برجسته خواند و تاکید کرد: کارگران وتعاونگران قشر زحمتکش و مولد جامعه هستند که همواره نقش خود را در مسیر انقلاب به خوبی ایفا کرده اند و به همین خاطر است که امروزه نقش کارگران در رونق اقتصاد کشور برجسته و ممتاز است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در بخشی دیگر از سخنان اش نقش کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی اساسی را اساسی خواند و گفت: نقش عظیم جامعه کارگری- که در بخش های استرات‍ژیک با اعتصاب های هوشمند خود پیروزی انقلاب اسلامی را تسریع کردند- باید برای جامعه به وی‍ژه نسل جوان تبیین شود.

همچنین مقام شامخ شهیدان و جایگاه این عزیزان نیز همواره مورد تکریم قرار گیرد.

وی حضور مستمر کارگران و تعاونگران در آیین های دهه فجر را یادآور شد و خاطر نشان کرد: موج گسترده ی ملت ایران در راه پیمایی ها و حضور همیشگی در صحنه های انقلاب موجب عقب نشینی دشمنان خواهد شد.  

رییس کمیته کارگری بزرگداشت دهه مبارک فجر تاکید کرد: بر خلاف انقلاب های جهان که حضور مردم کم رنگ است در کشور ما مردم برای پیروی از رهبری و اعتلای حق حضور همه جانبه ی خود را حکم شرعی دانستند و با شعار توحید و فریاد پر طنین ا... اکبر به انقلاب مردمی نماد اسلامی و دینی زدند و تا کنون با روح تعاون، فداکاری و ایثار و با خلوص نیت در همه عرصه های مقاومت و پیروزی، شرکت کرده اند.

وی افزود: هم اکنون که با درایت مسوولان محترم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مذاکرات هسته ای به سرانجام رسیده و فضا برای توسعه و پیشرفت باز شده است باید با همدلی و وحدت تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار ببندیم و فضای امید را در جامعه زنده کرد.

قائم مقام وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: امروز دشمن دارد کاری می کند که ملت را نسبت به رهبری و نظام دلسرد کند و بین مردم و مسوولان شکاف ایجاد کند. اینجاست که آن بصیرتی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند:  یعنی تحلیل درست مسایل سیاسی و اجتماعی می تواند ملت ما را در مقابل تمام توطئه ها مصون بدارد. لذا ملت بزرگ ایران باید بیش از گذشته و پرشور تر از پیش در عرصه انتخابات حضوری فعال داشته باشند و افراد اصلح را انتخاب کنند.

وی خاطر نشان کرد: ایران اسلامی با رهبری عالمانه مقام عظمای ولایت به یک اقتدار سیاسی و نظامی رسیده است و در منطقه یکی از قدرت های اصلی به شمار می رود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: در برنامه‌های دهه فجر امسال، تبیین نقش کارگران و تعاونگران در پیروزی انقلاب اسلامی با رویکرد خلاقانه مورد نظر است. قشر کارگر و تعاونگر با برپایی باشکوه جشن‌های دهه مبارک فجر وهمگام با دیگر مردم ولایت مدار در راه پیمایی یوم‌ا... 22 بهمن شرکت خواهند کرد تا بار دیگر حضور آن ها لرزه بر اندام دشمنان اسلام بیندازد.

صفائی اظهار امیدواری کرد: با وحدت و اتحاد و حرکت در پشت سر رهبری این انقلاب و نهضت اسلامی به صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر(عج) سپرده شود.
برچسب ها: هوشمند صفایی
:
:
:
آخرین اخبار