تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۱۱۵۳۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون وزیر راه خبر داد:
احداث 600 مجتمع بین‌راهی در طول راه‌های کشور
در مسیرهایی که با کمبود مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی مواجه هستیم تسهیلات ویژه‌ای برای احداث مجتمع‌ها در نظر گرفته می‌شود
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: در مسیرهایی که با کمبود مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی مواجه هستیم تسهیلات ویژه‌ای برای احداث مجتمع‌ها در نظر گرفته می‌شود.

داوود کشاورزیان ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از چهار مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی استان خوزستان ضمن تبریک به مناسبت ایام‌الله دهه‌فجر اظهار داشت: با توجه به اینکه در مسیرهای پر تردد انگیزه بیشتری برای حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی وجود دارد باید تلاش بیشتری برای جذب سرمایه در مسیرهایی که انگیزه کمتری برای سرمایه‌گذاری در بخش احداث مجتمع‌ها وجود دارد کرد.

وی ادامه داد: در مسیرهایی که با کمبود مجتمع خدماتی رفاهی مواجه هستند و نیاز به احداث مجتمع در آن مسیرها است باید دلایل عدم احداث، تسهیلات مورد نیاز و ارائه راهکار برای افزایش انگیزه بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در مسیرهای کم تردد شناسایی و مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: به‌مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر 38 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در 13 استان کشور با سرمایه‌گذاری بیش از یک هزار و 400 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است و در حال حاضر 600 مجتمع در طول راه‌های کشور فعال و 350 مجتمع در حال ساخت هستند.

کشاورزیان تصریح کرد: احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی کمک شایانی به کاربران جاده‌ای می‌کنند و رانندگان و مسافران می‌توانند برای استراحت و در کمال آرامش و احساس امنیت و فارغ از خستگی و خواب‌آلودگی تردد کنند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین نیازهایی که کاربران در طول جاده‌ها دارند نیاز به نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی مناسب است که برای بهبود وضعیت کمیته‌ای تشکیل شده که وضعیت امکانات موجود را مورد ارزیابی قرار داده و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد روند مطلوب‌تر ارایه خدمات در مجتمع‌ها باشیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار