تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۱۱۵۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استیلی:نتیجه بازی با استقلال در آینده‌ام خیلی تاثیرگذار است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین امروز این تیم درباره دیدار با استقلال در جام حذفی گفت:« استقلال را خوب آنالیز کرده‌ایم و در این هفته هم تمرین‌های خوبی برای این دیدار انجام داده‌ایم اما تنها مشکل ما که دیگر همه آن را می‌دانند تعداد زیاد مصدومان و محرومان‌مان است. با این حال سایر بازیکنان قبراق و سرحال آماده دیدار با استقلال هستند.امیدوارم هواداران هم در این بازی مهم ما را تنها نگذارند و ما شاهد حمایت آن‌ها در ورزشگاه آزادی باشیم و ان‌شاءالله ما هم با شکست استقلال یک هدیه خوب به آن‌ها خواهیم داد.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا این بار نوبت پرسپولیس است که داربی را ببرد گفت:‌» بردن داربی نوبتی نیست. البته ما می‌خواستیم که این بازی پس از پایان نیم فصل انجام شود تا بازیکنان مصدوم ما به شرایط آرمانی خود برسند اما سازمان لیگ راضی نشد و باید با این شرایط به مصاف استقلال برویم. با این حال همه بازیکنانی که اکنون در اردوی ما هستند، با تمام وجودشان بازی می‌کنند.»
استیلی درباره این موضوع که دیدار مقابل استقلال سرنوشت او را روی نیمکت پرسپولیس تعیین خواهد کرد گفت:« نمی‌دانم که چه اتفاقی می‌افتد اما من هم فکر می‌کنم که این بازی خیلی تاثیرگذار است.»
سرمربی پرسپولیس درباره بازگشت میثاق معمارزاده به تمرین‌های تیمش و آوردن گل و شیرینی از سوی دروازه‌بان پرسپولیس برای کادر فنی جهت آشتی کردن گفت:« گل و شیرینی در کار نبود. معمارزاده از حرف‌هایی که زده بود پشیمان شده بود و از تیم و کادر فنی و باشگاه عذرخواهی کرد. ما هم به خاطر اینکه در ماه محرم هستیم، معمارزاده را بخشیدیم.»

استیلی در ادامه درباره قرعه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت:« گروه آسانی نداریم و الغرافه و الهلال هر دو تیم‌های خوبی هستند. اگر ما به شرایط آرمانی خود برسیم و در نیم فصل هم بازیکنانی را که می‌خواهیم به خدمت بگیریم مطمئنا قدرت اول این گروه خواهیم بود. هر تیمی که بخواهد به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا برسد، نباید برایش فرقی داشته باشد که با کدام تیم‌ها هم‌گروه شده است. البته نخستین بازی ما هم در عربستان خواهد بود اما ما ترسی نداریم و بهترین بازی‌مان را مقابل همه تیم‌های گروه انجام خواهیم داد.»
سرمربی پرسپولیس همچنین درباره حضور هواداران در بازی روز جمعه با توجه به استقبال کم آن‌ها از بازی‌های گذشته لیگ گفت:« این بازی با سایر بازی‌ها فرق دارد و فکر می‌کنم هواداران دیگر ورزشگاه را پر می‌کنند. امیدواریم که آن‌ها با حضور پرشور خود ما را در بازی مقابل استقلال حمایت کنند.»
استیلی درباره کمبود بازیکن در خط حمله پرسپولیس با توجه به سه اخطاره بودن جواد کاظمیان هم گفت: «به هر حال همان طور که گفتم غایبان زیادی برای این بازی داریم اما خوشبختانه اولادی شرایط خوبی پیدا کرده و می‌توانیم در این بازی به او امیدوار باشیم و سایر بازیکنان هم شرایط خوبی دارند. ما در جام ولایت هم با وجود اینکه از بازیکنان جوان‌مان استفاده کردیم اما بسیار بهتر از استقلال بودیم و اگر آن پنالتی را گل می‌کردیم، استقلال را برده بودیم. با این حال آن بازی دیگر تمام شده و ما به فکر پیروزی در این بازی هستیم. امیدوارم بعد از یک باخت و یک مساوی، این بار نوبت برد ما باشد و با این برد هواداران را خوشحال کنیم.»
به دلیل اینکه تمرین استقلال پشت درهای بسته برگزار می‌شود، امکان گفت‌وگو با پرویز مظلومی سرمربی استقلال برای خبرنگاران فراهم نشده است. بر اساس اعلام باشگاه استقلال قرار است فردا به خبرنگاران اجازه حضور در تمرینات این تیم داده شود.

برچسب ها: استیلی ، دربی73
:
:
:
آخرین اخبار