تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۱۱۵۴۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد خرمشهر:
۱۳ نوجوان برتر خرمشهر تجلیل می شوند
در ایام دهه فجر، از ۱۳ نوجوان برتر خرمشهر در زمینه های مختلف تجلیل به عمل می آید
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد خرمشهر گفت: در ایام دهه فجر، از ۱۳ نوجوان برتر خرمشهر در زمینه های مختلف تجلیل به عمل می آید.

رضا مردانی به برشماری برنامه های فرهنگی در نظر گرفته شده به مناسبت دهه فجر در خرمشهر پرداخت و اظهار کرد: این برنامه ها با مشارکت سازمان منطقه آزاد اورند اجرایی شده و تجلیل از مقام شهید «بهنام محمدی» نوجوان شهید خرمشهری نخستین برنامه از سری برنامه های در نظر گرفته شده به این مناسبت بود.

وی افزود: در این برنامه از ۱۳ نوجوان برتر خرمشهری که در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، معنوی و اعتقادی حائز رتبه برتر کشوری بودند تقدیر شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد خرمشهر ادامه داد: برگزاری ورک شاپ با حضور محسن راستان از اساتید عکاسی کشور، آغاز طراحی دیوار انقلاب در محوطه مسجد جامع خرمشهر که با همکاری انجمن های خوشنویسی انجام و در ۲۱ بهمن از آن رونمایی می شود. همچنین اجرای برنامه شب شعر عربی استانی با موضوع انقلاب در مینوشهر از جمله برنامه های هنری به این مناسبت بوده است.

مردانی همچنین به برنامه های در حال اجرای به این مناسب اشاره کرد و گفت: در روز پانزدهم تا نوزدهم بهمن جاری در مجتمع فرهنگی هنری جلیج فارس هر شب ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه نمایش طنز اجرا می شود. در تالار فانوس خرمشهر از ۱۶ تا ۲۰ ماه جاری نیز نمایشگاه خاص کودک و نوجوان را خواهیم داشت و ۱۷ تا ۲۰ بهمن نیز در مدارس خرمشهر جنگ شادی برگزار خواهد شد.

وی، برگزاری مسابقه داستان انقلاب در ۲۰ بهمن در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس خرمشهر و اجرای زنده گروه موسیقی در روز ۲۲ بهمن امسال را از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده به این مناسبت برشمرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار