تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۱۱۵۵۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی فولاد خوزستان:
فولاد با تقویت نقاط ضعف خود برای ادامه لیگ امیدوار است
کادر فنی فولاد خوزستان در هفته‌های اخیر توانست با شناسایی نقاط منفی خود آنها را برطرف کند و امیدواریم در ادامه لیگ بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم
مربی فولاد خوزستان گفت: کادر فنی فولاد خوزستان در هفته‌های اخیر توانست با شناسایی نقاط منفی خود آنها را برطرف کند و امیدواریم در ادامه لیگ بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

کوروش بختیاری‌زاده عصر روز شنبه در نشست خبری قبل از بازی فولاد خوزستان با تیم سپاهان اصفهان با اشاره به بهبود وضعیت این تیم پس از کسب نتایج خوب در هفته‌های اخیر اظهار کرد: به‌دست آمدن این نتایج نباید موجب ایجاد غرور در بازیکنان این تیم شود.

وی با بیان اینکه تیم‌ها نقاط مثبت و منفی خود را دارند، افزود: کادر فنی فولاد خوزستان در هفته‌های اخیر توانست با شناسایی نقاط منفی خود آنها را برطرف کند و امیدواریم در ادامه لیگ بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

مربی تیم فولاد خوزستان با اشاره به دیدار حساس این تیم با سپاهان اصفهان، خاطرنشان کرد: کسب یک برد در مقابل این تیم مدعی برای فولاد بسیار ارزشمند بوده و امیدواریم بازیکنان با تلاش خود سه امتیاز حساس را به‌دست آورند.

بختیاری‌زاده با بیان اینکه تیم سپاهان به‌خوبی توسط کادر فنی فولاد خوزستان آنالیز شده است، گفت: نقاط ضعف و قوت این تیم اصفهانی به خوبی شناسایی شده و انتظار می‌رود با انجام یک بازی خوب نتیجه دلخواه هواداران کسب شود.

وی در پایان با اشاره به مصدومیت برخی از بازیکنان این تیم و احتمال بازی نکردن آنها گفت: مصدومیت محمدرضا خان‌زاده برای این دیدار حساس رفع شد و با توجه به تمرینات روز گذشته احتمال بازی دارد ولی مساریچ به‌دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داد.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان ساعت 15 فردا در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد.

استیماچ سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان به‌دلیل تاخیر در پرواز این تیم به نشست خبری اهواز نرسید.
مرجع / فـارس
برچسب ها: فولاد خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار