تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۱۱۵۶۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تفاهم‌نامه میان بیمارستان‌طالقانی و شرکت‌ملی‌حفاری
رئیس بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز از انعقاد تفاهم نامه فی مابین این بیمارستان و شرکت ملی حفاری در زمینه پذیرش و درمان مصدومان این شرکت خبر داد
خوزنیوز: رئیس بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز از انعقاد تفاهم نامه فی مابین این بیمارستان و شرکت ملی حفاری در زمینه پذیرش و درمان مصدومان این شرکت خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر زهرا بزرگ زاده گفت: بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز تنها مرکز درمانی سوختگی جنوب غرب کشور است و این تفاهم نامه در جهت ارائه خدمات سوختگی و پیوند انگشت با شرکت ملی حفاری استان منعقد شده است.

بزرگ زاده اظهار داشت: بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز از نظر امکانات و توانمندی های درمانی بویژه در بخش های ترمیمی و سوختگی از استانداردهای بالایی برخورداراست و در بین استانهای همجور جایگاه ممتازی دارد.

رئیس بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز در ادامه به بندهایی از تفاهم نامه اشاره کرد و افزود: این بیمارستان متعهد گردیده تا مصدومان اعزامی از شرکت ملی حفاری خوزستان را مورد پذیرش، بستری، انجام عمل های جراحی مورد نیاز و درمان سوختگی تا بهبودی کامل قرار دهد.

وی در پایان از توجه مدیران ارشد شرکت ملی حفاری ایران در اهمیت به حفظ و ارتقاء سلامت کارکنان و عنایت ویژه به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز قدردانی کرد.
:
:
:
آخرین اخبار