تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۱۱۵۶۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک:
طرح حامیان سلامت در اندیمشک اجرا شد
با هدف توسعه فرهنگ ایثار و افتخار و شهادت در جامعه طرح حامیان سلامت در اندیمشک اجرا شد
رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک گفت: با هدف توسعه فرهنگ ایثار و افتخار و شهادت در جامعه طرح حامیان سلامت در اندیمشک اجرا شد.

علی قلاوند اظهار داشت: شهدای مدافع حرم تبلور ایثار و عزت مندی مردم ایران اسلامی در دفاع از رویکرد انقلابی و اسلامی ما در دوران معاصر هستند.

وی افزود: توجه به رشد و تبیین فرهنگ شهدا با الهام از سیره اهل بیت (ع) مقوله‌ای مهم در تحقق اهداف ما در عرصه‌های مختلف داخلی و برون مرزی است.

رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک گفت: با هدف توسعه فرهنگ ایثار و افتخار و شهادت در جامعه طرح حامیان سلامت در اندیمشک اجرا شد.

وی گفت: این طرح توسط اعضا و امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان و با هدف استقبال از پیکر پاک و مطهر سه شهید مدافع حرم اندیمشک و مشارکت در آئین تدفین و خاک سپاری این شهدای والا مقام به اجرا رسیده است.

قلاوند بیان کرد: جوانان و داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک با استفاده از یک دستگاه ماشین آمبولانس، یک دستگاه خودروی امدادی و نیروهای پیاده پوشش امدادی مراسم تشییع این  سه شهید عزیز را به سمت گلزار شهدای اندیمشک و شهر لور را به نحوی مناسب بر عهده گرفتند.

وی افزود: با اجرای این طرح  جمعیت پر شور دلداده حسینی به صورت رایگان از خدمات جمعیت هلال احمر شهرستان بهره مند شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک عنوان کرد: جوانان ما ثابت کردند که همیشه راه ایثار و جانفشانی در راه اسلام ناب محمدی  (ص) ادامه دارد و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک در کنار حضور مردم حداکثری مردم  در مراسم تشییع و تدفین شهدای مدافع حرم، عرض ارادت و علاقه خودشان را به شهید و شهادت ثابت کردند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار