تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۱۱۵۷۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی آبادان عنوان کرد:
پرداخت معوقات حقوق رانندگان اتوبوسرانی آبادان
رانندگان اتوبوس‌های درون شهری آبادان در اعتراض به پرداخت نشدن دو ماه حقوق خود معترض هستند و حالا مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی آبادان از پرداخت حقوق معوقه تا پایان ماه خبر می‌دهد
رانندگان اتوبوس‌های درون شهری آبادان در اعتراض به پرداخت نشدن دو ماه حقوق خود معترض هستند و حالا مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی آبادان از پرداخت حقوق معوقه تا پایان ماه خبر می‌دهد.

به گفته این رانندگان عدم پرداخت دو ماه حقوق و عیدی، مشکلاتی را برای آنان در گذران زندگی به وجود آورده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی آبادان در این رابطه با اشاره به پرداخت نشدن حقوق آذر و دی ماه این افراد گفت: مشکلات ناشی از کمبود منابع مالی باعث به تعویق افتادن حقوق پرداختی آنان شده است.

علیرضا بچاری افزود: در زمان حاضر کار واریز نیمی از حقوق آذرماه آنان در دست اقدام است و تا پایان هفته جاری تمامی مطالبات آنان پرداخت می شود.

وی اظهار کرد: از بابت پرداخت عیدی رانندگان نیز هنوز تا پیش از پایان سال جاری زمان هست و این کار نیز به موقع صورت می گیرد.

بچاری تصریح کرد: متاسفانه در روزهای اخیر با انجام کنترل درآمدهای اتوبوسها متوجه برخی اشکالات در عملکرد رانندگان اتوبوس شدیم. این کنترلها سبب بروز ناخرسندی در میان آنان شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی آبادان یادآور شد: بسیاری از رانندگان دریافت وجه نقد به جای استفاده از کارت بلیط را جایگزین کرده اند و به این ترتیب کنترل درآمدها با مشکل مواجه شده است ضمن اینکه میزان دریافتی رانندگان اتوبوسها از شهروندان مشخص نیست.

به گفته بچاری، سازمان اتوبوسرانی آبادان، تنها سازمانی است که بیمه کارکنانش اعم از رسمی و قراردادی به روز است.

وی گفت: در صورت کنترل مناسب درآمدها، امکان پرداخت حقوق نیز میسر می شود و هیچ تعویقی در این زمینه صورت نمی گیرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار