تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۱۱۵۷۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهره‌برداری از 27 طرح بهداشتی و خدماتی در شوش
در هشتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی 27 طرح بهداشتی درمانی ، کشاورزی و خدماتی با حضور فرماندار ، امام جمعه و جمعی از مسئولان محلی در شهرستان شوش به بهره برداری رسید
در هشتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی 27 طرح بهداشتی درمانی ، کشاورزی و خدماتی با حضور فرماندار ، امام جمعه و جمعی از مسئولان محلی در شهرستان شوش به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان شوش روز دوشنبه در مراسم بهره برداری از این طرح ها با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در زمینه بهداشت و درمان در این شهرستان گفت: در زمینه بهداشت و درمان تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد که باید با همت مسئولان این امر محقق شود.

رضا نجاتی گفت: با افتتاح طرح های بهداشتی و درمانی در شهرستان شوش زمینه توسعه و ارتقای سطح سلامت مردم فراهم خواهد شد.

نجاتی با اشاره به پیگیری صورت گرفته در خصوص ساخت بیمارستان جدید در این شهرستان گفت: تکمیل این بیمارستان به عنوان یکی از خواسته ها ومطالبات جدی مردم منطقه به شمار می رود که باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی نظام سلامت از سوی مقام معظم رهبری گفت: دولت به منظور اجرای این سیاست ها طرح تحول نظام سلامت را در جهت افزایش سطح سلامت مردم اجرایی کرد.

یوسف پریدار گفت: شهرستان شوش در چند سال گذشته در حوزه درمان از سطح پایینی برخوردار بود و تنها بیمارستان شهرستان نیز از ابتدایی ترین امکانات محروم بود که با پیگیری صورت گرفته از طریق وزارت بهداشت همچنین تلاش فرماندار مشکلات این بیمارستان تا حدودی مرتفع گردیده است.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: بیمارستان نظام مافی شوش از گذشته دارای مشکلات زیادی بود که اگر همت فرماندار و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول نبود مشکلات آن حل نمی شد.

سید راضی نوری اقدامات صورت گرفته در سطح بیمارستان را قابل تقدیر عنوان کرد وگفت: شهرستان شوش به جهت وسعت و پراکندگی روستاها نیازمند راه اندازی یک بیمارستان دیگر در بخش شاوور می باشد.

وی بر راه اندازی 2 مرکز اورژانس در شهر فتح المبین و منطقه دو سلق تاکید کرد.
در این آیین بخش سی تی اسکن،رادیولوژی دیجیتال، چهار اتاق عمل، بازسازی ، تجهیز و نوسازی سه بخش جراحی، زنان و داخلی، میکروسکوپ جراحی مغز و اعصاب ،سونوگرافی، میکروسکوپ جراحی چشم، فیکو، رادیولوژی پورتابل، سینوسکوپ، چهاردستگاه بیهوشی، اکو کاردیوگرافی،پنج تخت اتاق عمل و 40 تخت بستری به بهره برداری رسید و کلنگ ساخت بلوک زایمان و کلینیک ویژه با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال به زمین زده شد.

همچنین هشت پروژه جهاد کشاورزی با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم 34 نفر شامل سیلاژ علوفه ،آبیاری تحت فشار ، برقی کردن چاه و گلخانه هیروپونیک به بهره برداری رسید.

برگزاری جشنواره غذا به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و کمیسیون امور بانوان وخانواده فرمانداری شهرستان شوش از دیگر برنامه های هشتمین روز دهه فجر در شوش بود.

همچنین 10 دستگاه تراکتور با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 250 میلیون ریال در قالب تسهیلات به 10 نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شوش واگذار شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار