تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۱۱۵۸۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتقال آب به مناطق محروم روستایی دزفول
با اجرای طرح انتقال آب به مناطق محروم روستایی این شهرستان 150 خانوار بخش شهیون دزفول از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند شدند
رییس اداره آب و فاضلاب روستایی دزفول گفت: با اجرای طرح انتقال آب به مناطق محروم روستایی این شهرستان 150 خانوار بخش شهیون دزفول از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

محمد گلچین پور روز چهارشنبه با بیان اینکه اجرای طرح انتقال آب به روستاهای آبید سره 1 و 2 و روستای ماشکار از مناطق کوهستانی و سخت گذر بخش شهیون دزفول از دو سال پیش آغاز شده است افزود: با صرف اعتباری افزون بر 38 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی این طرح تکمیل و اهالی روستاهای مذکور از نعمت آب آشامیدنی بهره مند شدند.

وی گفت: این طرح شامل اجرای خط انتقال به طول 16 کیلومتر، احداث مخازن ذخیره آب ، نصب پمپ ، اجرای سیستم plc تاسیسات پامنار و نیز واگذاری انشعاب و نصب کنتور می باشد.

گلچین پور همچنین از تعویض شبکه داخلی و نصب انشعاب و کنتور روستاهای آبید و ایسپره از توابع بخش سردشت دزفول خبر داد و گفت: این پروژه شامل اجرای خط انتقال به طول 32 کیلومتر،اجرای شبکه داخلی پلی اتیلن به طول هشت هزار و 300 متر و نصب 235 انشعاب آب می باشد.

رییس اداره آب و فاضلاب روستایی دزفول هزینه صرف شده برای تعویض شبکه داخلی و نصب انشعاب روستاهای سردشت را افزون بر 22 میلیارد ریال دانست وگفت: با تکمیل این پروژه 450 خانوار روستایی از آب آشامیدنی بهداشتی برخوردار شدند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار