تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۱۱۵۸۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همزمان با دهه فجر در بندر امام خمینی (ره)
پیک سیار انقلاب پیک مهربانی شد
کانون پرورش فکری کودکان بندر امام خمینی (ره) همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی با راه‌اندازی پیک سیار انقلاب، شادی سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب را با کودکان مدارس شهر بندر امام می‌برد
خوزنیوز: کانون پرورش فکری کودکان بندر امام خمینی (ره) همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی با راه‌اندازی پیک سیار انقلاب، شادی سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب را با کودکان مدارس شهر بندر امام می‌برد.

به گزارش خوزنیوز؛ لیلا سپهری جانشین مسئول کانون بندر امام با اعلام این خبر گفت: مرکز فرهنگی هنری بندر امام با راه‌اندازی مینی‌بوس سیار برنامه‌های فرهنگی و هنری شاد و متنوعی را در مدارس شهر برگزار می‌کند.

وی افزود: این پیک با هدف گرامیداشت دهه‌ی فجر و توسعه و ترویج کتاب‌های تاریخی و نیز اهمیت دادن به دانش آموزان حاشیه‌ی شهر راه‌اندازی شد.

سپهری یادآور شد: این پیک سیار قرار است مربیان کانون برنامه‌های، نمایش طنز "شاه فراری "و "فرشته‌ای از آسمون "، قصه‌گویی، مسابقه‌ی شعار من، بازی و سرگرمی، معرفی شخصیت و کتاب و... را طی سه روز متوالی در مدارس حاشیه شهر بندر امام خمینی (ره) اجرا کند.

گفتنی است؛ در اولین روز از اجرای این برنامه، پیک سیار کانون به کمپ b در حاشیه شهر بندر امام رفت و مهمان شصت دانش‌آموز دختر شد.
:
:
:
آخرین اخبار