تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۱۱۵۹۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار خرمشهر خبر داد:
اجرای عملیات احداث نهالستان جدید شهرداری خرمشهر
شهردار خرمشهر گفت: محل پیشنهادی نهالستان جدید شهرداری خرمشهر جانمایی و عملیات اجرایی آن آغاز شد
شهردار خرمشهر گفت: محل پیشنهادی نهالستان جدید شهرداری خرمشهر جانمایی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

محمد علی دوایی‌فرد امروز اظهار کرد: زمین نهالستان جدید به مساحت 3 هکتار در مجاورت رودخانه کارون است و با توجه به اینکه یکی از مهمترین مسائل در ایجاد فضای سبز، کاشت و پرورش نهال بوده، آبیاری صحیح و به موقع نهال به‌ویژه در مناطق گرمسیر می‌بایست مورد توجه قرار بگیرد.

 وی افزود: دارا بودن خاک مناسب و دسترسی به رودخانه کارون جهت تامین آب لازم در قطعه زمین نهالستان جدید از قابلیت‌های موثر است.

شهردار خرمشهر با بیان اینکه در حال حاضر تسطیح و خاک‌ریزی زمین نهالستان توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری آغاز شده است بیان کرد: چنانچه طی برنامه زمان‌بندی شده پیش برویم و در صورت تامین اعتبار لازم این‌طرح ظرف سه ماه آتی به بهره‌برداری می‌رسد.

دوایی‌فرد خاطرنشان کرد: در فاز اول این طرح محصور کردن دیوار نهالستان با کاشت نهال خواهد بود که بلافاصله پس از آن فنس‌کشی شود.

وی عنوان کرد: در نهالستان جدید پیش‌بینی شده است که علاوه بر تامین نیاز شهرستان خرمشهر و دسترسی شهروندان به انواع نهال، این قابلیت ایجاد شود تا بتوان با تولیدات انبوه، سالم و مطمئن نهال، درخت و درختچه را به سایر شهرها صادر کرد.

دوایی فرد در پایان یادآور شد: پیش از این محل نهالستان شهرداری خرمشهر جنب بیمارستان ولیعصر(عج) بلوار شهدای سازمان آب بود و با توجه به اینکه این مکان ظرفیت‌های مناسبی  برخوردار است احتمالا تبدیل به پارک بانوان شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار