تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۱۱۶۰۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شورای اسلامی شهر شادگان:
مشارکت‌مردم‌ در انتخابات‌ توطئه‌‌های‌دشمن‌ را خنثی‌می‌کند
رئیس شورای اسلامی شهر شادگان گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی می کند
خوزنیوز: رئیس شورای اسلامی شهر شادگان گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

به گزارش خوزنیوز؛ سید محمد علی سیدیان به برگزاری انتخابات در اسفند ماه سال جاری اشاره نمود و اظهار کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران عامل قدرت مردم هستند و مشارکت حداکثری مردم نشانه قدرت نظام است.

وی با اشاره به اینکه این دوره از انتخابات در ابعاد داخلی و خارجی دارای اهمیت خاصی بوده، گفت: مجریان انتخاباتی، روسای ادارات و نامزدهای مجلس شورای اسلامی در برگزاری انتخابات سالم، رعایت اصل بی‌طرفی تمام اصول و قوانین را رعایت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر شادگان در ادامه با بیان اینکه اقتدار هر نظام حکومتی بیش از هر چیز به رأی و نظر مردم آن بستگی دارد، گفت: نظام جمهوری اسلامی در عرصه ها و صحنه های بین المللی متکی به آرا و پشتیبانی مردم است و تأثیرگذارترین نوع حمایت مردم از نظام حضور در انتخابات است.

سیدیان در پایان اظهارکرد: همه باید تلاش کنیم تا در انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.
:
:
:
آخرین اخبار