تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۱۱۶۰۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای شهر مسجد سلیمان:
شهردار جدید مسجدسلیمان انتخاب شد
جلسه شورای شهر مسجدسلیمان با موضوع انتخاب شهردار با حضور ۸ نفر از اعضا برگزار و عبدالله قاسمی به‌عنوان شهردار انتخاب شد
عضو شورای شهر مسجد سلیمان گفت: جلسه شورای شهر مسجدسلیمان با موضوع انتخاب شهردار با حضور ۸ نفر از اعضا برگزار و عبدالله قاسمی به‌عنوان شهردار انتخاب شد.

منوچهر بارانی اظهارداشت: جلسه شورای شهر مسجدسلیمان با موضوع انتخاب شهردار با حضور 8 نفر از اعضا برگزار شد و در این جلسه عبدالله قاسمی به عنوان شهردار انتخاب شد.

وی افزود : در جلسه ای که با حضور اعضای شورای شهر مسجد سلیمان پیرامون انتخاب شهردار برگزار شد در نهایت عبدالله قاسمی عضو و رییس سابق این شورا به عنوان شهردار مسجد سلیمان انتخاب شده است.

قاسمی عضو شورای شهر مسجدسلیمان و رئیس سابق این شورا  توانست با 6 رای موافق نظر اعضای حاضر را کسب کند و نظر نهایی نیز توسط استانداری خوزستان به شورای شهر مسجدسلیمان اعلام خواهد شد.

اعضای شورای شهر مسجدسلیمان کمتر از چهارماه پیش نیز کورش حاجت‌پور را به‌عنوان شهردار مسجد سلیمان انتخاب کردند که صلاحیت وی برای تصدی شهرداری این شهر مورد تایید استانداری خوزستان واقع نشد.

از حدود 4ماه گذشته که شهردار سابق مسجدسلیمان از سمت خود استعفا داد اسفندیار باقری توسط شورای شهر مسجدسلیمان انتخاب شد که همچنان به عنوان سرپرست در این شهرداری حضور دارد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار