تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۱۱۶۰۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک:
پیکر شهید قربانی در اندیمشک تشییع می‌شود
پیکر پاک و مطهر شهید والا مقام علی محمد قربانی در سنگربان مقاوم دوکوهه و کرخه و دز و با حضور پرشور مردم شهر یک هزار شهید اندیمشک تشییع می‌شود
فرماندار اندیمشک گفت: پیکر پاک و مطهر شهید والا مقام علی محمد قربانی در سنگربان مقاوم دوکوهه و کرخه و دز و با حضور پرشور مردم شهر یک هزار شهید اندیمشک تشییع می‌شود.

حمید رضا گودرزی اظهار داشت: شهر حماسه چهارم آذر ماه یک لاله دیگر تقدیم جبهه مقاومت و بیداری اسلامی کرده است و علی  محمد قربانی نیز به جمع شهدای مدافع حرم این شهرستان در دفاع از حرم اهل بیت(ع)  پیوسته است.

وی افزود: این شهید والا مقام در جریان مبارزه با گروه‌های تکفیری و دفاع از حرمین شریفه اهل بیت (ع) به لشکر عاشورایان اسلام پیوسته است.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: پیکر پاک و مطهر شهید والا مقام علی محمد قربانی ظهر امروز و با حضور پر شور مردم ولایت مدار اندیمشک به این شهرستان وارد و همان شب مراسم یاد بود وی برگزار می‌شود.

وی گفت: پیکر پاک و مطهر شهید والا مقام علی محمد قربانی در سنگربان مقاوم دوکوهه و کرخه و دز و با حضور پر شور مردم شهر یک هزار شهید اندیمشک، روز دوشنبه تشییع می‌شود.

گودرزی بیان کرد: هماهنگی‌های لازم با مسئولان مختلف شهری، جهت برگزاری مراسم استقبال و یاد بود و خاک سپاری این شهید والا مقام در شهرستان به عمل آمده است.

وی افزود: پیش از این احمد الیاسی، احمد مجدی نسب، حبیب رحیمی منش نیز از شهرستان اندیمشک به جمع شهدای مدافع حرم پیوسته بودند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار