تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۱۱۶۲۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان:
۳ پرستار آبادان نمونه کشوری شدند
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از انتخاب سه پرستار دانشکده علوم پزشکی آبادان به عنوان پرستار نمونه کشوری خبر داد
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از انتخاب سه پرستار دانشکده علوم پزشکی آبادان به عنوان پرستار نمونه کشوری خبر داد.

علیرضا آموزنده از انتخاب سه پرستار دانشکده علوم پزشکی آبادان به عنوان پرستار نمونه کشوری خبر داد و اظهار کرد: سه نفر از پرستاران دانشکده علوم پزشکی آبادان جز ۲۰ پرستار نمونه کشور انتخاب شدند و مدیریت پرستاری این دانشکده نیز به عنوان مدیریت پرستاری نمونه در کشور انتخاب شد که نشانه  به کارگیری نیروی متخصص و کادر توانمند است.

وی همچنین از نیاز به ۱۰۰ پرستار در مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد و عنوان کرد: حدود ۱۰۰ نفر پرستار در فضای مختلف دانشکده علوم پزشکی اعم از شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان و اروندکنار مورد نیاز است.

آموزنده از پرستاران در سراسر کشور برای همکاری با مجموعه سلامت جنوب کشور دعوت کرد و گفت: از همین جا از پرستاران در اقصی نقاط کشور که علاقمند به همکاری با دانشکده علوم پزشکی آبادان هستند دعوت می کنم و اعلام می کنم امکان جذب آنها تا سقف نیاز را فراهم می کنیم و امکانات رفاهی آنها نیز در حد توان تامین خواهد شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: با اضافه شدن ۴۵۰ تخت به این مجموعه با ساخت بیمارستان موسوی خرمشهر و توسعه بیمارستان طالقانی آبادان این نیاز افزایش می یابد و از هم اکنون نیز در صدد تربیت نیروهای مورد نیاز هستیم.

آموزنده همچنین آموزش کمک پرستاران با هدف تقویت ناوگان پرستاری دانشکده را یادآور شد و عنوان کرد: آموزشکده سلامت در شهرستان های ابادان، خرمشهر و شادگان دایر شد و بسته به ظرفیت شهرستان  بین ۱۵ تا ۲۰ نفر در چهار رشته در حال جذب نیروهای آموزش دیده در رشته های کمک پرستاری هستیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه دوره های آموزشی یک ساله تا دو ساله هستند از تزریق این کمک پرستاران آموزش دیده به سیستم سلامت زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان پس از پایان دوره های آموزشی خبر داد.

آموزنده از تلاش برای اجرای طرح جذب پرستاران بومی خبر داد و در توضیح این مطلب بیان کرد: همانطور که امسال موفق به جذب پزشکان بومی برای نخستین بار با افزایش ۱۰۰ درصد شدیم، امیدواریم بتوانیم موافقت سازمان سنجش و وزارت بهداشت را نیز برای اجرای طرحی مشابه برای جذب پرستاران بومی، آموزش آنها و رفع مشکلات جلب کنیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار