تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۱۱۶۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پيوس: استيلي با دربی خود را بيمه کند
http://img.tebyan.net/big/1387/12/19291631431132491941712418619719511014521931.jpg

بهترين گلزن تاريخ پرسپوليس که براي تيم ملي هم گل‌هاي حساس و افتخار آميزي زده درباره بازي روز جمعه اظهار داشت: «اگر چه پرسپوليس از لحاظ بازيکن کمبودهايي دارد و بازيکنانش به آوازه حريف نيستند اما چنين بازي‌هايي شرايط خاص خود را دارد.»

فرشاد پیوس گفت: «حمید این بازی را ببرد تا یکسال جایگاهش بیمه خواهد شد.»

بهترین گلزن تاریخ  که برای تیم ملی هم گل‌های حساس و افتخار آمیزی زده درباره بازی روز جمعه اظهار داشت: «اگر چه پرسپولیس از لحاظ بازیکن کمبودهایی دارد و بازیکنانش به آوازه حریف نیستند اما چنین بازی‌هایی شرایط خاص خود را دارد.»

وی افزود: «در چنین دیدارهایی اگر بازیکنان یک تیم از موقعیت‌ها خوب استفاده کرده و دوندگی زیادی داشته باشند، و همچنین بازی احساسی را از برنامه کاری دور کنند می‌توانند برنده از زمین خارج شوند. بازیکنان فعلی پرسپولیس فاکتورهای لازم برای این بازی را دارا هستند لذا به نظرم موفق بیرون خواهند آمد. اگر حمید استیلی بازی روز جمعه را به سود تیمش پایان دهد تا یکسال بیمه خواهد بود و خیالش از مسائل جنبی و حاشیه‌ای راحت می‌شود.»

پیوس در پاسخ به این سوال که با نزدیکی بازی‌های دربی چه احساسی به شما دست می‌دهد عنوان کرد: «به یاد آن مسابقه حساس در سال 69 می افتم که مرحوم فریبرز مرادی پاس تیزی فرستاد و من با یک بغل پا کار را تمام کردم. اگر چه آن بازی با نتیجه 1-1 پایان گرفت اما آن گل یکی از قشنگ‌ترین گل‌هایی بود که من در طول عمر قهرمانی خود زدم.»
:
:
:
آخرین اخبار