تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۱۱۶۲۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز عملیات اجرایی پروژه 4 خطه محور امیدیه _ دیلم
رئیس اداره راه و شهرسازی امیدیه از آغاز عملیات اجرایی بخشی از پروژه 4 خطه کردن محور امیدیه به دیلم جهت تسهیل تردد و افزایش ضریب ایمنی خبر داد
رئیس اداره راه و شهرسازی امیدیه از آغاز عملیات اجرایی بخشی از پروژه 4 خطه کردن محور امیدیه به دیلم جهت تسهیل تردد و افزایش ضریب ایمنی خبر داد.

رضا شیخ پور اظهار کرد: این عملیات به طول 2.5 کیلومتر از روز گذشته آغاز شد و تا پایان تابستان سال آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: در این پروژه عرض مسیر از 11 به 22 متر افزایش می‌یابد که منجر به افزایش ضریب ایمنی، کاهش بار ترافیکی و تسهیل تردد می‌شود.

شیخ پور تصریح کرد: اعتبار این پروژه 23 میلیارد ریال و از محل اعتبارات پروژه‌های عام‌المنفعه وزارت نفت  است که توسط اداره راه و شهرسازی استان اجرایی خواهد شد و در طی آن یک آیلند یک متری، دو خط رفت و دو خط برگشت را از یکدیگر جدا می‌کند.

وی با بیان اینکه محور امیدیه ـ دیلم از مسیرهای ترانزیتی و پرتردد استان به شمار می‌رود، عنوان کرد: این محور ورودی استان از سمت استان‌های فارس و بوشهر می‌باشد که 4 خطه کردن این مسیر، تردد هموطنان ما در این استان‌ها را تسهیل می‌کند.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: امیدیه ، دیلم
:
:
:
آخرین اخبار