تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۱۱۶۳۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون دانشگاه با تأکید بر لزوم داغ‌کردن تنور انتخابات خبر داد:
برگزاری تریبون آزاد «انتخابات و مجلس» در دانشگاه رامین
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان از برگزاری تریبون آزاد و جلسه مباحثه در این دانشگاه پیرامون انتخابات و مجلس شورای اسلامی در روز دوم اسفندماه خبر داد
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان از برگزاری تریبون آزاد و جلسه مباحثه در این دانشگاه پیرامون انتخابات و مجلس شورای اسلامی در روز دوم اسفندماه خبر داد.

دکتر احمد کوچک‌زاده با اشاره به این‌که تاکنون کاندیدایی برای سخنرانی در دانشگاه درخواست نداده است، اظهار کرد: از بیان عقاید و نظرات مختلف در دانشگاه استقبال می‌کنیم.

وی افزود: در حال حاضر اعضای تشکل اسلامی آزاداندیشی در حال طرح‌ریزی برنامه‌ای برای حضور و سخنرانی یکی از نامزدهای مجلس شورای اسلامی در روز دوم اسفند هستند؛ این برنامه‌ها شامل یک تریبون آزاد در رابطه با مجلس و انتخابات و یک مباحثه با حضور 2 تن از شخصیت‌های کشوری خواهد بود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان با بیان این‌که موضوعات برنامه‌های پیشنهادی توسط تشکل‌های اسلامی آزاداندیشی برای بررسی به کمیسیون نظارت دانشگاه ارائه می‌شوند، گفت: این کمیسیون متشکل از رییس دانشگاه، رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و نماینده وزیر در دانشگاه پس از بررسی عدم مغایرت برنامه با آیین‌نامه‌ها و چارچوب‌های قانونی مجوز لازم را اعطا می‌کند.

کوچک‌زاده تصریح کرد: تریبون آزاد در محوطه دانشگاه برگزار می‌شود و هر فرد با هر تفکر و دیدگاه سیاسی می‌تواند عقاید خود را در میان بگذارد و سؤالاتی را مطرح کند؛ این سؤالات سپس جمع‌بندی و تحلیل می‌شوند و در جلسه مباحثه مطرح خواهند شد.

وی با بیان این‌که هدف از این برنامه‌ها تشویق دانشجویان به حضور مؤثر در انتخابات است، خاطرنشان کرد: وظیفه دانشگاه در این زمینه داغ‌کردن تنور انتخابات است؛ باید فضای شور و نشاط در دانشگاه تقویت و جذب عمومی ایجاد شود تا دانشجویان در تمام جامعه با‌انگیزه در انتخابات شرکت کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان تأکید کرد: دانشگاه طرفدار هیچ جناحی نیست اما دانشجویان باید دریابند که تضمین آینده آن‌ها منوط به این است که یک مجلس قوی تشکیل شود؛ همچنین آینده کشور در گرو مشارکت همه آحاد مردم در این رویداد ملی است.

احمدزاده افزود: در راستای ایجاد این فضا و اطلاع‌رسانی و تبلیغات لازم، به‌تازگی نمایشگر بزرگی در محوطه دانشگاه نصب شده است که اطلاعیه‌ها از طریق آن اعلام و پیام‌ها اطلاع‌رسانی شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار