تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۱۱۶۳۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باغ موزه دفاع مقدس اهواز تکمیل می‌شود
شورای چهارم در سال گذشته با اختصاص ۲ میلیارد و امسال نیز با اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار، قصد دارد در تکمیل باغ موزه دفاع مقدس همکاری داشته باشد
رئیس شورای شهر کلانشهر اهواز گفت: شورای چهارم در سال گذشته با اختصاص ۲ میلیارد و امسال نیز با اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار، قصد دارد در تکمیل باغ موزه دفاع مقدس همکاری داشته باشد.

رامی علاسوند، در اولین یادواره شهدای شهرداری کلانشهر اهواز، اظهار داشت: شهدا یکی از افتخارات ما هستند و امروز خانواده شهرداری با جانفشانی‌های جانباز اسلام، شهید مدافع حرم سردار محمد علی قربانی صاحب 20 شهید جنگ تحمیلی و یک شهید مدافع حرم شده است.

وی با اشاره به اقدامات شورای شهر دوره چهارم شهرداری کلانهشر اهواز، گفت: بعد از 27 سال این افتخار بزرگی است که اعضای شورای شهر برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی با در اختیار گذاشتن زمینی به مساحت 11 هزار متر مربع به سازمان حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در راستای ایجاد یک باغ موزه دفاع مقدس، رای مثبت دادند.

رئیس شورای شهر کلانشهر اهواز گفت: خوزستان مرکز دفاع مقدس است و متاسفانه هیچ امکاناتی در راستای نشان دادن رشادت‌های این استان به نسل جدید نداریم و به همین دلیل شورای چهارم در سال گذشته با اختصاص 2 میلیارد و امسال نیز با اختصاص 5 میلیارد تومان اعتبار، قصد دارد در تکمیل باغ موزه دفاع مقدس همکاری داشته باشد.

وی در پایان خطاب به معاونت فرهنگی شهرداری اهواز عنوان کرد: هرساله سیل عظیمی از کاروان‌های راهیان نور به خوزستان عزیمت می‌کنند و مانیز از معاونت فرهنگی شهرداری اهواز درخواست داریم که در طول ایامی که راهیان نور به استان ما سفر می‌کنند اردوهای یک روزه‌ای را برای خانواده های پرسنل شهرداری اهواز درنظر بگیرد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار