تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۱۱۶۳۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس پلیس راه خوزستان خبر داد:
کاهش نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای خوزستان تا پیش از ایام عید
86 نقطه حادثه خیز در جاده های این استان شناسایی شده که با همکاری راهداری برخی از این نقاط تا پیش از پایان سال اصلاح می شود
رئیس پلیس راه خوزستان گفت: 86 نقطه حادثه خیز در جاده های این استان شناسایی شده که با همکاری راهداری برخی از این نقاط تا پیش از پایان سال اصلاح می شود.

سرهنگ قاسم قدرتی بدون اشاره به تعداد نقاطی که اصلاح خواهد شد اظهار کرد: بخش عمده ای از این نقاط به دلیل کمبود علائم راهنمایی و رانندگی و برخی نیز به دلیل فرسودگی و کنده شدن جاده حادثه آفرین شده که برای رفع آن در حال پیگیری هستیم.

قدرتی با اشاره به اجرای طرح ترافیکی نوروز از 25 اسفند تا 16 فروردین گفت: کاروان های راهیان نور از 25 اسفند به صورت گسترده وارد خوزستان می شوند و تا 16 فروردین سال آینده تردد این کاروان ها در این استان ادامه دارد.

رئیس پلیس راه خوزستان ادامه داد: در طرح ترافیکی ویژه پایان سال و آغاز سال جدید مسیر تردد کاروان های راهیان نور از جاده ایذه- باغملک به سمت شهرکرد ممنوع می شود و مسیر الیگودرز- اندیمشک جایگزین آن می شود.

وی گفت: همچنین در روزهای اجرای طرح ترافیکی تردد تانکرهای عراقی متوقف می شوند و فضا برای پذیرایی از کاروان های راهیان نور مهیا می شود.

قدرتی با بیان اینکه برنامه کنترل ترافیک با اعزام بازرسان نامحسوس و سامانه اجرا می شود، یادآور شد: مدیریت سرعت در جاده ها در جاهایی که سرعت عامل تصادف است با استفاده از تابلوهای آشکار و اطلاع رسانی به روستاییان و شهرک های در حاشیه جاده ها نیز انجام می شود.

رئیس پلیس راه خوزستان افزود: جانمایی محل استقرار نیروهای پلیس و امدادرسانی جاده ای، جرثقیل ها برای تصادفات، استفاده از کامیون ها برای هدایت آب های سرگردان در صورت بارندگی و سرریز این آب ها به جاده، انجام شده است.

هم اکنون 12 دوربین کنترل نظارت تصویری، و 46 دستگاه تردد شمار در جاده های خوزستان وجود دارد.

در استان خوزستان از مجموع 14 هزار کیلومتر راه، زیر یک هزار کیلومتر راه بزرگراهی و آزادراهی وجود دارد و بیشتر راه ها دوطرفه است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار