تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۱۱۶۴۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان:
۱۱ پروژه آبرسانی روستایی خوزستان دهه فجر افتتاح شد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان از افتتاح ۱۱ پروژه آبرسانی دهه فجر امسال در روستاهای سراسر استان خبر داد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان از افتتاح ۱۱ پروژه آبرسانی دهه فجر امسال در روستاهای سراسر استان خبر داد.

درویشعلی کریمی با اعلام این خبر افزود: این ۱۱ پروژه در ایام دهه فجر در شهرهای دزفول، شادگان، باوی، اهواز و مسجدسلیمان افتتاح شده که در مجموع ۳۲ میلیارد تومان برای این پروژه ها هزینه شد.

وی با بیان اینکه این پروژه ها بدون تامین کامل اعتبارات اجرایی شده اند، اظهار کرد: با و جود عدم تامین اعتبارات، این پروژه ها به صوت قرض از منابع دیگر آماده افتتاح شدند.

کریمی ادامه داد: امسال هم اعتبارات با تاخیر ابلاغ شد و هم منابع مالی به صورت کامل تامین نشد اما با این وجود، همکاران حوزه آب و فاضلاب دست از تلاش بر نداشتند و اجرای پروژه هایی همچون پروژه تاسیسات آبرسانی شهدای شلمچه حاصل این تلاش ها بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان با بیان اینکه عمده مشکلات آب شرب روستاهای خرمشهر مربوط به روستاهای مسیر شلمچه و حفار است از رفع این مشکل در ۱۸ روستای مسیر شلمچه در پی بهره برداری از پروژه آبرسانی شهدای شلمچه تاکید کرد و افزود: برای رفع این مشکل در حفار شرقی نیز در حال مذاکره با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند هستیم تا این پروژه را نیز در صورت تامین اعتبار لازم اجرایی کنیم.

کریمی، اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه را سه تا چهار میلیارد تومان برآورد و در ادامه اظهار کرد: به طور حتم با اعتبارات استانی قادر به انجام این کار نیستیم اما با وجود کارنامه خوبی که در پروژه تاسیسات آبرسانی شهدای شلمچه از خود به نمایش گذاشتیم به تداوم همکاری با سازمان منطقه آزاد اروند امیدوار هستیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار