تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۱۱۶۴۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست جمعیت هلال احمر شادگان خبرداد:
هلال‌احمر شادگان آماده خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی
سرپرست جمعیت هلال احمر شادگان از آمادگی کامل این جمعیت برای خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به میهمانان نوروزی در شهرستان شادگان خبرداد
خوزنیوز: سرپرست جمعیت هلال احمر شادگان از آمادگی کامل این جمعیت برای خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به میهمانان نوروزی در شهرستان شادگان خبرداد.

به گزارش خوزنیوز؛ فریبرز تامرادی امروز اظهارکرد: امداد و نجات و اکیپ‌های امدادی  جمعیت هلال احمر شادگان در طول مسیر مسافرین و میهمانان نوروزی به صورت شبانه روزی به زوار خدمات ارائه می‌دهند.

وی افزود چندین مقر و ایستگاه خدمت رسانی هلال احمر جمهوری اسلامی در مسیر برای ارائه کمک های امدادی آماده مستقر خواهند شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شادگان  در ادامه گفت: وجود تالاب بین المللی در شهرستان شادگان به عنوان يكی از نقاط منحصربفرد گردشگری و سياحتی در كشور همه ساله به ويژه در ايام نوروز ميزبان ميليونها نفر ازگردشگرانی است كه برای گذران اوقات فراغت و بهره مندی از چشم انداز های بی نظير طبيعی و خدادای، اين شهرستان را برمی گزينند.

وی تصريح كرد: يكی از سازمانهايی كه در فرايند خدمت رسانی به ميهمانان شهرستان  تقريبا در تمامی فصول در آماده باش كامل قرار دارد، جمعيت هلال احمر شادگان است.

تامرادی در پایان گفت: در راستای ارائه خدمات بهينه و تسهيل شرايط برای حضورميهمانان و گردشگران، برنامه های متنوعی را تدوين و به اجرا می گذارد كه يكی از شاخص ترين اين برنامه ها مربوط به اقدامات اين جمعيت درايام نوروز است.
:
:
:
آخرین اخبار