تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۱۱۶۴۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر فرودگاه آبادان:
پروازهای مسیر آبادان به شیراز افزایش یافت
پرواز شرکت هواپیمائی آسمان در مسیر شیراز ـ آبادان ـ شیراز افزایش یافت
مدیر فرودگاه آبادان گفت: پرواز شرکت هواپیمائی آسمان در مسیر شیراز ـ آبادان ـ شیراز افزایش یافت.

غلامرضا دهقانی‌زاده امروز اظهار کرد: برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مسافرین، شرکت هواپیمائی آسمان اقدام به افزایش پرواز در مسیر شیراز در روزهای جمعه هر هفته کرد.

وی با اشاره به این موضوع که برقراری و افزایش پرواز بر ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات تاکید می‌کند افزود: تامین امکانات و شرایط آسودگی و تسهیل نحوه ارائه خدمات لازمه برقراری پرواز است.

مدیر فرودگاه آبادان خاطرنشان کرد: در سیستم فرودگاهی افزایش پرواز صرفا هدف نیست بلکه تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه مسافران در مبادی ورودی و خروجی پرواز‌ها، تهیه چارت‌ها و دستورالعمل‌هایی در زمینه بررسی عملکرد و سنجش کیفیت و رویه اجرای امور لازمه یک عملیات پروازی تعریف می‌شود.

وی با بیان این مطلب که رضایت‌مندی مشتری اصلی‌ترین ماموریت سازمان است، گفت: بدون رضایت‌مندی مشتری بیانیه و ماموریت سازمان ناکارآمد است.

مدیر فرودگاه آبادان تصریح کرد: درحال حاضر هفتگی 100 پرواز با همکاری شرکت‌های هواپیمائی آسمان، کیش، قشم ایر، ایران ایر، زاگرس، ایران ایر تور، ماهان و ایرعربیا در فرودگاه آبادان انجام می‌شود.

وی اظهار نمود: تا پیش از این شرکت هواپیمائی آسمان با 42 پرواز هفتگی در مسیرهای اصفهان، تهران، مشهد، شیراز، بندرعباس و کویت ارائه خدمات می‌نمود.

دهقانی‌زاده خاطرنشان نمود: با افزایش این پرواز شرکت هواپیمایی آسمان در تمام روزهای هفته در مسیر شیراز فعال است و در روز جمعه دو پرواز به مقصد شیراز را در برنامه دارد.

در حال حاضر فرودگاه آبادان در مسیرهای تهران، اصفهان، شیراز، بندرعباس، مشهد، کویت و شارجه ارائه خدمات می‌کند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: فرودگاه آبادان
:
:
:
آخرین اخبار