تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۱۱۶۴۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شادگان:
۳ هزار نفر در شادگان کار رای گیری را انجام می‌دهند
سه هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی در ۱۲۰ صندوق، کار اخذ رای در انتخابات ۷ اسفند ۹۴ را در حوزه انتخابیه شادگان بر عهده دارند
فرماندار شهرستان شادگان گفت: سه هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی در ۱۲۰ صندوق، کار اخذ رای در انتخابات ۷ اسفند ۹۴ را در حوزه انتخابیه شادگان بر عهده دارند.

بهروز فرج اللهی شامگاه چهارشنبه در نشست اعضای ستاد انتخابات شهرستان شادگان اظهار کرد: همه دستگاه های خدمات رسان زیر ساخت های برگزاری انتخابات را در تمامی شعبات اخذ رأی مهیا کردند و آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات به وجود آمده است.

وی افزود: انتخابات نمونه اراده ملی در صحنه سیاسی و اجتماعی است و براساس تاکید امام راحل و رهبر معظم انقلابف انتخابات صحنه حضور و مشارکت پرشور همه سلایق و گروه ها است.

فرماندار شهرستان شادگان اظهار کرد: برگزاری انتخاباتی سالم براساس قانون، رعایت اصل بی طرفی، رقابتی بودن انتخابات، اجرای قانون از سوی ذینفعان، برقراری امنیت انتخابات و ایجاد فضایی بانشاط و عاری از هرگونه تنش از اهداف ما در انتخابات است.

فرج اللهی با تاکید بر اینکه هدف ستاد انتخابات شادگان، برگزاری انتخابات پرشور و سالم است، گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات سالم و پرشور اندیشیده شده که امیدواریم شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.

وی در پایان بیان کرد: حدود ۱۲۰ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات امسال در این شهرستان پیش‌بینی شده است.

 جمعیت حائز شرایط رای در شهرستان شادگان بیش از ۱۰۵ هزار و ۹۶۰ نفر هستند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار