تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۱۱۶۵۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تایید صلاحیت یک نامزد مجلس دهم در دقیقه 90 در دزفول
صلاحیت علیرضا زمانی راد یکی دیگر از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه از سوی شورای نگهبان تایید شده است
رییس ستاد انتخابات شهرستان دزفول گفت: صلاحیت علیرضا زمانی راد یکی دیگر از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه از سوی شورای نگهبان تایید شده است.

امیر عیسی زاده از انصراف یک نفر دیگر از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دزفول خبر داد و افزود: علی محمد آخوند علی روز چهارشنبه انصراف خود را از نامزدی نمایندگی مجلس به ستاد انتخابات دزفول اعلام کرد.

پیش از این دو نفر از نامزدهای نمایندگی مجلس در دزفول به نام های محمدعلی قاسمی و مجتبی ضیایی مهر بطور رسمی انصراف خود را اعلام کرده بودند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول در خصوص اعلام انصراف یکی دیگر از نامزدهای نمایندگی مجلس که مدعی شده قصد دارد در وزارت کشور اعلام انصراف نماید نیز اظهار کرد:تاکنون هیچ موردی از انصراف نامزدهای این حوزه انتخابیه در تهران تایید نشده است.

عیسی زاده گفت:تا این لحظه تعداد نامزدهای نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه دزفول با انصراف سه نفر و تایید یک نفر دیگر تعداد 28 نامزد می باشد.

صلاحیت 30 نفر از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دزفول تایید شده بود.

شهرستان دزفول دارای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی است.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان هفتم اسفندماه در دزفول برگزار می شود.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: مجلس94خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار