تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۱۱۶۵۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور معاون وزیر صنعت؛
افتتاح 7 طرح عمرانی در شهرک‌های صنعتی خوزستان
7 طرح عمرانی مربوط به شهرک‌های صنعتی استان با حضور علی یزدانی، معاون وزیر صنعت و آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان به بهره‌برداری رسید
7 طرح عمرانی مربوط به شهرک‌های صنعتی استان با حضور علی یزدانی، معاون وزیر صنعت و آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان به بهره‌برداری رسید.

اخلاق محمدیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان روز پنجشنبه، 29 بهمن ماه در حاشیه این افتتاحیه‌ها در اهواز اظهار کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی موجب رشد و توسعـه شهرک‌ها و نواحی صنعتی و در نتیجه رشد تولید، صنعت و اشتغال پایدار در سطح استان خواهد شد.

وی افزود: این طرح‌ها شامل فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره 2 اهواز با اعتبار بیش از 20 میلیارد ریال و ظرفیت 1500 متر مکعب در شبانه‌روز، چهار ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی رامهرمز، شوش، دزفول یک و اهواز 2 با اعتبار بیش از 24 میلیارد ریال، شبکه گازرسانی به شهرک صنعتی شماره 4 اهواز به طول 1،5 کیلومتر و با ظرفیت 5 هزار متر مکعب بر ساعت با اعتبار 2 میلیارد ریال و احداث نخستین مسجد شهرک صنعتی شماره 4 اهواز با مساحت 150 متر مربع و اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال  می‌شود.

محمدیان با اشاره به کمبود منابع آب و اهمیت صرفه جویی در مصرف آب، ضرورت حفاظت از محیط زیست و استفاده مجدد از پساب فاضلاب را امری ضروری و اجتناب ناپذیر دانست و تصریح کرد: در همین راستا، از این پس واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شماره 4 اهواز ضمن برخورداری از مزایای سوخت پاک، از کاهش هزینه‌های ریالی و رفع مشکلات زیست محیطی نیز بهره‌مند می‌شوند.

وی عنوان کرد: همچنین تجهیز شهرک‌های صنعتی به ایستگاه آتش‌نشانی و اطفاء حریق، موجب امنیت روانی سرمایه‌گذاران و جلوگیری از زیان احتمالی سرمایه‌گذاری در مقابله با حوادث احتمالی در حوزه صنعت خواهد شد و با بهره‌برداری از این ایستگاه‌ها و تحویل آن‌ها به ناوگان خدمات شهری شهرداری شهرستان‌ها به ایمنی و ارتقای امنیت شهری کمک شایانی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: تاکنون 27 شهرک و ناحیه صنعتی در استان به شبکه گاز متصل شده و برای یک هزار و 76 واحد صنعتی امکان استفاده از گاز طبیعی فراهم شده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار