تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۱۱۶۶۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامشیر خبر داد:
دستگیری دو نفر از باند توزیع مواد مخدر در رامشیر
فرماندار رامشیر از دستگیری دو نفر از سرشبکه های توزیع مواد مخدر در شهرستان خبر داد
خوزنیوز: سیزدهمین جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان رامشیر به ریاست فرماندار و با حضور اعضای مرتبط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز؛ سعید فیوضی فرماندار رامشیر در این جلسه با بیان اینکه در راستای اجرایی کردن طرح شهرستان پاک که از سوی لامی زاده مسئول دبیرخانه مبارزه با مواد مخدر استان، شهرستان رامشیر در سال 95 به عنوان شهرستان پاک مطرح شده است لازم است که کمیته ها برنامه های خود برای سال آینده را پیش بینی و به دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدرشهرستان تحویل دهند.

فیوضی به اهمیت خلاقیت و نوآوری در برنامه های کمیته ها اشاره نمود و تاکید کرد: مسئولان کمیته ها با همکاری سایر اعضاء باید گزارش کاملی از برنامه های خود در راستای مبارزه با مواد مخدر درشهرستان را تهیه و در جلسه آتی شورا ارائه کنند.

وی در ادامه خواستار ایجاد مجمع خیرین مبارزه با مواد مخدر شد و تاکید کرد: مجمع خیرین مبارزه با مواد مخدر باید همانند مجمع خیرین مدرسه ساز و مجمع خیرین سلامت ایجاد شود و لازم است که از توان خیرین در بخش مبارزه با مواد مخدر استفاده شود.

فیوضی همچنین ضمن تقدیر از پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان از دستگیری دو نفر از سر شبکه های باند توزیع مواد مخدر در شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این دونفر پس از دستگیری به مراجع قضایی معرفی شدند.
برچسب ها: رامشیر
:
:
:
آخرین اخبار