تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۱۱۶۷۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامشیر خبر داد:
جمع آوری تبلیغات غیرمجاز کاندیدا در رامشیر
فرماندار رامشیر از جمع آوری تبلیغات غیر مجاز نامزدهای نمایندگی در شهرستان خبر داد
خوزنیوز: فرماندار رامشیر از جمع آوری تبلیغات غیر مجاز نامزدهای نمایندگی در شهرستان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ سعید فیوضی فرماندار رامشیر گفت: تبلیغات غیرمجاز نامزدهای نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی جمع‌آوری شد.

سعید فیوضی افزود: با شروع فعالیت قانونی تبلیغات انتخابات و مشاهده تخلفات تبلیغاتی تعدادی از داوطلبین، با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی در چند مرحله تبلیغات غیر مجاز برخی از داوطلبان در سطح شهر جمع آوری و امحا شد.

فیوضی با اشاره به برگزاری جلسه ساماندهی فعالیت های تبلیغاتی در شهرستان تصریح کرد: برای ساماندهی تبلیغات نامزدهای نمایندگی شهرداری محل هایی را برای این امر تعیین کرده است و داوطلبان می توانند تبلیغات خود را در این مکان ها انجام بدهند.

فرماندار رامشیر گفت: براساس ماده 61 قانون انتخابات، الصاق و نصب اعلامیه، عکس، پوستر، بنر و پارچه‌های تبلیغاتی به‌طور کلی ممنوع است و با هماهنگی های صورت گرفته در صورت مشاهده شهرداری  باید نسبت به جمع آوری و امحاء آنها اقدام کند.

گفتنی است؛ در جلسه توجیهی نامزدهای نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که به ریاست فرماندار و یک روز قبل از شروع قانونی تبلیغات در فرمانداری رامشیر برگزار شد عناوین مجاز و غیر مجاز تبلیغات انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جلسه مذکور مطرح و در دو جدول مجزا به هریک از داوطلبان داده شد.
:
:
:
آخرین اخبار