تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۱۱۶۷۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۲۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در شادگان
حدود ۱۲۰ هزار نفر در این شهرستان واجد شریاط رای در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هستند
فرماندار شادگان گفت: حدود ۱۲۰ هزار نفر در این شهرستان واجد شریاط رای در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هستند.

بهروز فرج اللهی با بیان اینکه ۱۱۰ هزار و ۸۴۲ نفر در شهرستان شادگان واجد شرایط رای دادن هستند، اظهار کرد: از این تعداد چهار هزار و ۸۴۲ نفر رای اولی‌ها هستند.
 
وی افزود: با مشارکت گسترده و آگاهانه مردم، زمینه برگزاری انتخاباتی باشکوه و در شان نظام جمهوری اسلامی به عنوان نماد مردم‌سالاری دینی در اسفند سال‌جاری محقق خواهد شد.

فرج اللهی عنوان کرد: مشارکت حماسی ملت ایران در انتخابات اسفندماه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان خواهد داد.

فرماندار شهرستان شادگان، حضور حداکثری مردم را در انتخابات حائز اهمیت بیان کرد و افزود: باید در برگزاری انتخابات هر قدمی را که بر می‌داریم در جهت قانون باشد.

وی با بیان اینکه تمام اهتمام و تلاش خود را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات به‌عمل می‌آوریم، تصریح کرد: مجموعه عوامل اجرایی، بازرسی و نظارتی در این مدت همه تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم، عادلانه، قانونمند و با شکوه به‌کار گرفتند.

فرج اللهی در پایان ضمن دعوت کاندیداهای این حوزه به رعایت قانون بیان کرد: در تلاش هستیم انتخاباتی باشکوه و گسترده برگزار کنیم و همه شرایط این حماسه فراهم شده است ضمن اینکه تاکنون تخلف انتخاباتی در این حوزه گزارشی نشده است.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: شادگان
:
:
:
آخرین اخبار