تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۱۱۶۸۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای رامشیر
جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای انتخابات شهرستان رامشیر برگزار شد
خوزنیوز: جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای انتخابات شهرستان رامشیر برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز؛ جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی به ریاست  سعید فیوضی فرماندار و با حضور روح الله شفیعی معاون فرماندار و ابوالحسن طیبی  بخشدار مشراگه در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

فرماندار رامشیر درابتدای جلسه گزارشي از فرايند انتخابات و عملکرد ستاد انتخابات ارائه کرد و از نمايندگان فرماندار خواست مطابق با قانون و دستورالعمل ابلاغي وظايف خود را به نحو احسن انجام دهند.

سعید فیوضی در ادامه با تأکید بر حفظ بی طرفی مجریان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار داشت: نماینده فرماندار و سایر اعضای شعب باید به قوانین انتخاباتی تسلط بیشتری داشته باشند چرا که این امر به برگزاری انتخابات بهتر کمک خواهد کرد.

فیوضی برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور را مهم دانست و از تمامی نمایندگان فرماندار خواست تا با نهایت دقت و تلاش خود در جهت برگزاری هر چه بهتر انتخابات پیش رو تلاش کنند.

وی  اجرای مر قانون در زمان برگزاری انتخابات را مهم ترین وظیفه مجریان انتخابات دانست: باید با اجرای دقیق قانون، مردم را به حضور هرچه بیشتر در انتخابات ترغیب کنیم .

در ادامه قانون و مقررات انتخابات و وظایف نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای توسط شفیعی مدرس این جلسه برای حاضرین تشریح شد.
برچسب ها: رامشیر
:
:
:
آخرین اخبار