تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۱۱۶۹۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دعوت اداره‌کل تعاون خوزستان برای حضور در انتخابات
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با صدور بیانیه‌ای جهت تحقق حماسه‌اي ديگر كه همچنان موجب شگفتي دولت‌ها و ملل جهان شود، از جامعه کارگری، كارفرمايي و تعاونگران استان براي حضور در پای صندوق‌های رای دعوت کرد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با صدور بیانیه‌ای جهت تحقق حماسه‌اي ديگر كه همچنان موجب شگفتي دولت‌ها و ملل جهان شود، از جامعه کارگری، كارفرمايي و تعاونگران استان براي حضور در پای صندوق‌های رای دعوت کرد.

متن بیانیه هوشمند صفائي به شرح زیر است:

«37 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی را پشت سر گذاشتیم و انقلابی که نور فداکاری، ايثار و وحدت را بر دل‌هایمان تاباند، آن هم در فضایی که دشمنان نظام اسلامی همیشه به کمین نشسته‌اند اما با هوشياري، انسجام و همدلي ملت و دولت و رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب اسلامي، تاکنون نتوانسته‌اند آفتاب حماسه‌های فداكارانه مردم هميشه در صحنه‌هاي نظام جمهوري اسلامي را از ارزش‌های انقلابي ـ اسلامی کم رنگ کنند.

مردم مومن و فداكار كشورمان بار دیگر با لبیک به دعوت امام خامنه‌اي رهبر فرزانه‌مان براي مشاركت همه جانبه در انتخابات و انتخاب افراد شايسته و اصلح، حضور چشمگیر و وحدت آفرین‌شان را به منصه ظهور خواهند رساند و حماسه باشکوه دیگری در انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي رقم مي‌زنند.

این بار نیز صندوق‌های رای آماده‌اند تا آرای جامعه کارگری، كارفرمايي و تعاونگران عزيز، تلاشگر و خداجو را با شور و شوق در سینه خود به یادگار نگه دارند و به دنیا نشان دهد اين دوستداران ولايت در حماسه حضور همچون انتخابات گذشته پيروز این عرصه حماسی هستند.

حضور همه جانبه جامعه کارگری، كارفرمايي و تعاونگران در پای صندوق‌هاي رای، نشانگر درایت، بیداری و مهم تر از همه تعهد به وصیت نامه امام راحل و فرامین مقام عظمای ولایت است.

در این انتخابات حياتي و سرنوشت ساز كه موجب نااميدي دشمنان ملت ايران خواهد شد، شهیدان والا مقام نیز هم همسو و شانه به شانه شما تعاونگران و جامعه کارگری و كارفرمايي حضور دارند تا حماسه هفتم اسفند ماه 94 را رقم بزنید. ان شاءالله»
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار