تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۱۱۷۰۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیام مدیرعامل هلال احمر خوزستان به مناسبت انتخابات
حماسه امیدبخش دیگری در راستای توسعه همه جانبه و امنیت پایدار/ نقش اساسی مردم در انتخاب سرنوشت خویش در روز 7 اسفندماه متبلور می شود
خوزنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در پیامی به مناسبت انتخابات 7 اسفند گفت: جریان دائمی پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مردم همیشه در صحنه ایران رقم خورده و رو به جلو می رود.

به گزارش خوزنیوز؛ متن پیام دکتر علی خدادادی به شرح زیر است: "پیروزی انقلاب اسلامی ایران، یک جریان دائمی است که مردم همیشه در صحنه این مرز پر گهر به عنوان صاحبان اصلی این انقلاب، آن را رقم زده و در برهه های مختلف به روند رو به جلو آن سرعت بخشیده اند. همچنین این انقلاب بزرگ با خون شهدای بسیاری در سال های حماسه و دفاع هشت ساله آبیاری شده و برای وجب به وجب آن، جان های مقدس و مطهری فدا گردیده اند.

حضور دائمی این ملت سرافراز در عرصه های متعدد و گوناگون، ضامن بقای این انقلاب است که انتخابات به عنوان یکی از سمبل های این حضور، از اهمیت صدچندانی برخوردار بوده و هست. امری که نشأت گرفته از مردم سالاری دینی و نقش بی بدیل حضور و اراده مردم در تعیین سرنوشت خویش است. نقشی اساسی که به عنوان میراث ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی در طول حیات پر برکت این انقلاب الهی و در پرتو رهنمودهای امام گونه مقام معظم رهبری، همیشه بهترین انتخابات را برای ایران اسلامی رقم زده است.

7 اسفندماه، بار دیگر این نقش حیاتی متبلور شده و خونی دوباره را در کالبد انقلاب اسلامی جاری خواهد کرد. در این روز بزرگ، ملت ایران ثابت خواهد کرد که برای حفظ و دوام این مرز پر گهر تا پای جان می رود و از همه هستی می گذرد. روزی که حماسه ی امید بخش دیگری در راستای توسعه همه جانبه توسط این ملت قهرمان به دور از مرزبندی های سیاسی و با همدلی تام و تمام خلق می شود، حماسه ای که چشم جهانیان را به خود خیره خواهد کرد.

کارکنان، جوانان، داوطلبان و امدادگران بشردوست جمعیت هلال احمر خوزستان پا به پای مردم ایران اسلامی و با هدف تلاش در جهت ایجاد صلح و دوستی پایدار و تسکین آلام بشری در روز 7 اسفندماه به پای صندوق های رأی می روند و همانند همیشه دین خود را به اسلام، انقلاب، امام راحل و شهدای والامقام این مرز و بوم ادا کرده تا مسیر رشد و توسعه این کشور مستدام بماند".
:
:
:
آخرین اخبار