تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۱۱۷۲۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قدرداني آيت​الله شفيعي از حضور حماسي مردم در انتخابات
آيت​الله شفيعي، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری از مشارکت مردم استان در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری قدرداني کرد
آيت​الله شفيعي، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری از مشارکت مردم استان در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری قدرداني کرد.

در پيام آيت‌الله سيدعلي شفيعي آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

تشکر و قدردانی می​کنیم از مردم ولایتمدار، خدادوست، مومن و غیور ایران اسلامی در همه استان​ها خصوصا استان خوزستان.

باید قدردان باشیم از نعمت وجود این مردم، مردمی که در حساس ترین فرازهای انقلاب در صحنه حاضر می شوند و حضور فعال پیدا می کنند. سرما و گرما، طوفان و خاک مانع حضور آنها نمی شود. مردم گرمای ماه رمضان را در روز قدس تحمل می کنند، سرمای زمستان را در ۲۲ بهمن و مشکلات دیگر را در هر آزمونی که انقلاب اسلامی با آن مواجه شود.

دیدیم که چه جمعیتی، چه شوری، چه شعوری، چه شعاری، چه حضور پرشکوهی در پای صندوق های رأی از مردم آشکارشد.

در حوزه های رأی گیری قبل از آنکه درها را باز کنند و بعد از آن که درها را بستند، مردم پشت درها آماده رأی دادن بودند. صغیر و کبیر همه شرایط زندگی و استراحت خود را رها کردند و آمدند و دین شان را ادا کردند.

یکی می گفت به خاطر اسلام، دیگری می گفت به خاطر انقلاب، دیگری می گفت به خاطر مقام معظم رهبری، بعضی دیگر می گفتند به خاطر خون شهدا و جهات دیگری که گفته شد و شنیدید.

تمام طوایف بدون استثنا: عرب، عجم، بختیاری، لر و دیگر طوایف و عشایر در ایران اسلامی عظیم ترین نمایش انقلابی را به صحنه آوردند که در گذشته بی سابقه بوده است. بنابراین باید به صورت جدی از مردم سپاسگزاری و قدردانی کنیم. از عشایر غیوری که همیشه در خدمت اسلام و انقلاب بوده و هستند، از طوایفی که همیشه با حس ملیت دین خود را به ایران ادا کرده اند. از خاندان معظم شهیدان و ایثارگران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که در این حضور عظیم ایفای نقش کردند.

بحمدلله تعالی والمنه خداوند متعال امنیت مطلقی عنایت کرد تا مراسم دیروز در امنیت و آرامش کامل و بدون هیچ دغدغه ای برگزار شود و همه خوشحال بودند که بخشی از وظیفه خود را انجام داده اند.

ما ضمن قدردانی جدی نسبت به همه آحاد و اقشار و طوایف مردم ایران در کافه نقاط ایران اسلامی، از ابراز محبت ها و وفاداری هایی که با خود بنده به عنوان کاندیدای دوره پنجم مجلس خبرگان انجام شد و برادران و خواهران ابراز وفاداری کردند و رای دادند، تشکر می کنیم و امیدواریم خدای متعال این شور و شعف ها را همچنان برپا و کوبنده و سازنده تا زمان ظهور امام زمان بدارد.

ان شاءالله خدا با این همه وفاداری ملت ایران توطئه های دشمنان را نابودکند و آنها را به فنا و زوال بکشاند و ان شاءالله خون شهدا را ضامن تداوم انقلاب قرار دهد و این انقلاب را تا ظهور امام زمان پاینده بدارد و سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی را مستدام بدارد و مسئولین فداکار و ولایت مدار جمهوری اسلامی را محفوظ و موید بدارد.

شکرالله سعیهم و غفرالله ذنوبهم و جمع الله کلمتهم و السلام علیهم و علیکم و رحمه الله وبرکاته"
برچسب ها: آیت الله شفیعی
:
:
:
آخرین اخبار