تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۱۱۷۳۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مصوبه احداث کتابخانه در پارک‌های شوش منتفی شد
به دلیل نبود اعتبار از سوی شهرداری شوش، مصوبه شورای این شهر در خصوص احداث کتابخانه در پارک‌ها منتفی شد
به دلیل نبود اعتبار از سوی شهرداری شوش، مصوبه شورای این شهر در خصوص احداث کتابخانه در پارک‌ها منتفی شد.

پیش از این عضو شورای شهر شوش توضیح داده بود که ارتقای فرهنگ کتابخوانی از مصوبه‌های شورای شهر شوش است که براساس آن شهرداری شوش نسبت به احداث کتابخانه در پارک‌های سطح شهر اقدام می‌کند.

سید حکیم موسوی با اشاره به مصوبات اخیر شورای این شهر اظهار کرد: اعضای کمیسیون فرهنگی، ورزشی در محل شورای شهر با حضور کلیه اعضا، پس از بحث و تبادل نظر پیشنهاداتی داده شد که البته مورد موافقت تمام اعضا نیز قرار گرفت و تصویب شد.

موسوی همچنین ادامه داد: از دیگر مصوبه‌ها می‌توان به ارتقای فرهنگ کتابخوانی اشاره کرد که براساس آن شهرداری شوش نسبت به احداث کتابخوانی در پارک‌های سطح شهر اقدام می‌کند.  

بحث راه اندازی کتابخانه در برخی پارک‌های محلی به دلیل همکاری نکردن شهرداری منتفی شده است.

بهرام کریم پور از دیگر اعضای شورای شهر شوش نیز در این خصوص به خبرنگار مهر توضیح داد: متاسفانه منابع مالی برای این پیشنهاد تامین نشد.  

کریم پور افزود: فراموش نشود که بحث راه اندازی کتابخانه در پارک ها تنها یک پیشنهاد بود و نه تصویب شد و نه به لایحه تبدیل شد و تنها در حد پیشنهاد بود.

وی یادآور شد: بحث فرهنگ سازی مطالعه از اهداف ما است و در نظر داشتیم در آلاچیق وسط پارک ویندی (پارک میراث فرهنگی) کتابخانه کوچکی راه اندازی کنیم که متاسفانه اعتباری برای این پیشنهاد تامین نشد.

دی ماه امسال عضو شورای شهر شوش از تصویب طرح راه اندازی پارک های محلات خبر داده بود که یکی دیگر از اعضای شورای شهر از عدم تامین اعتبار و منتفی شدن آن توسط شهرداری خبر داد.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: شهرداری شوش ، شوش
:
:
:
آخرین اخبار