تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۱۱۷۴۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لک خبر داد:
جذب 230 هیئت‌علمی در فراخوان دانشگاه آزاد خوزستان
در استان نیاز به جذب هیئت‌علمی داریم و به همین دلیل در فراخوان جدید جذب حداقل 230 نفر در برنامه است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با بیان این‌که هنوز از نظر نسبت استاد به دانشجو از میانگین کشوری پایین‌تر هستیم، گفت: در استان نیاز به جذب هیئت‌علمی داریم و به همین دلیل در فراخوان جدید جذب حداقل 230 نفر در برنامه است.

دکتر شهرام لک اظهار کرد: در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان در مجموع یک هزار و 862 نفر به‌عنوان عضو هیئت‌علمی فعالیت می‌کنند که این تعداد 41 درصد کل اعضای هیئت‌علمی در استان را تشکیل می‌دهند.

وی در خصوص تعداد دانشجویان این دانشگاه در خوزستان، تصریح کرد: در کل استان تقریبأ 123 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می‌کنند و از این نظر نسبت استاد به دانشجو در خوزستان پایین‌تر از میانگین کشوری آن است.

جذب حداقل 230 نفر در فراخوان جدید/شرایط جذب هیئت‌علمی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز دانشگاه به جذب اعضای هیئت‌علمی امسال در فراخوان جدید حدود 230 نفر جذب خواهند شد.

لک درباره حداقل مدرک‌ تحصیلی برای جذب هیئت‌علمی در این دانشگاه، گفت: در فراخوان جدید برای جذب، داوطلب علاوه بر آن‌که باید حداقل دانشجوی مقطع دکترا باشد، باید امتحان جامع را نیز داده باشد اما درباره اساتید حق‌التدریس شرایط متفاوت است و این افراد با مدرک کارشناسی‌ارشد نیز استخدام می‌شوند ولی با مدرک پایین‌تر امکان استخدام وجود ندارد.
 
برنامه‌ای برای افزایش ظرفیت رشته‌های پزشکی نداریم

وی در خصوص افزایش ظرفیت رشته‌های علوم پزشکی در دانشگاه آزاد خوزستان، اظهار داشت: دانشگاه آزاد هیچ برنامه‌ای برای افزایش این ظرفیت‌ها ندارد زیرا وزارت بهداشت درباره رقم‌هایی که به‌عنوان ظرفیت‌های پذیرش این رشته‌ها اعلام می‌کند سخت‌گیر است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار