تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۱۱۷۶۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه دزفول:
انتخابات با شکوه برگزار شد اکنون زمان وحدت است
امام جمعه دزفول با تقدیر از حضور حماسی اقشار مختلف مردم دزفول در انتخابات هفتم اسفند ماه گفت:انتخابات با شکوه برگزار شد اکنون زمان وحدت و همدلی است
امام جمعه دزفول با تقدیر از حضور حماسی اقشار مختلف مردم دزفول در انتخابات هفتم اسفند ماه گفت:انتخابات با شکوه برگزار شد اکنون زمان وحدت و همدلی است.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در آیین نماز جمعه این هفته دزفول در مصلای امام علی(ع) ضمن هشدار نسبت به هرگونه تفرقه افکنی در جامعه افزود:همه قومیت هایی که در دزفول سکونت دارند محترم بوده و شهروند دزفولی می باشند و کسی اجازه ندارد به اختلافات قومیتی در این شهرستان دامن بزند.

وی دامن زدن به تفرقه و اختلافات قومی را نقشه دشمنان دانست و گفت:بنده به عنوان امام جمعه دزفول اگر احساس کنم عده ای توطئه کرده و انسجام و وحدت را در این شهرستان هدف گرفته اند از تریبون نماز جمعه آنها را افشا خواهم کرد.

امام جمعه دزفول از ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان نیز خواست تنها بر اساس مر قانون انجام وظیفه کرده و گزینشی برخورد نکنند.

حجت الاسلام قاضی همچنین ضمن تقدیر از تلاش نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت تاکید کرد:برخورد این نیرو با افراد متخلف و مجرم باید بر اساس قانون و بدون هیچگونه جانبداری خاص باشد چرا که در غیر اینصورت نا امنی در جامعه زیاد خواهد شد ضمن اینکه
اگر گزارشی خلاف این دریافت شود و صحت آن تایید گردد اینجانب شخصا مسئله را پیگیری خواهم کرد چون که امنیت شهرستان دزفول بسیار مهم است و همه مسوولان باید در این رستا مراقبت کنند.

وی رمز پیروزی و موفقیت نظام اسلامی در عرصه های مختلف را حاصل وحدت و همدلی همه اقشار و قومیت های مختلف جامعه و نیز حرکت بر مدار ارزش های اسلامی و الهی دانست و گفت:در جریان برگزاری انتخابات در دزفول جریانی سعی داشت با بهره گیری از شگردهای تبلیغاتی و بعضا غیر قانونی کسب رای کند که ناکام ماند.

خطیب جمعه دزفول علت تاخیر در نتیجه انتخابات در دزفول را اختلاف تعداد اندکی از آرا بین هیات های اجرایی و نظارت عنوان کرد و افزود:این تاخیر موجب شد تا عده ای به شایعه تقلب در انتخابات دامن بزنند که کاملا مردود است.

وی افزود:انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در سلامت کامل در شهرستان دزفول برگزار شده و هیچ شبه ای در این رابطه وجود ندارد.

امام جمعه دزفول همچنین برخی شایعات مبنی بر دخالت وی در رد صلاحیت یک نامزد مجلس شورای اسلامی را رد کرد و گفت:اینکه گفته می شود اینجانب در رد صلاحیت یک نامزد در دزفول نقش داشته ام کذب محض است.

وی اظهار کرد:در جریان تایید صلاحیت نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی عده ای از اینجانب خواستند برای تایید صلاحیت نامزد مذکور سفارش کنم هر چند شان و جایگاه شورای نگهبان اجل بر اینگونه سفارشات می باشد اما بنده سفارش کردم اما شورای نگهبان بر اساس مدارک و مستندات عمل کرده و صلاحیت نامبرده تایید نشد.

امام جمعه دزفول گفت:نامزد مذکور بعد از اینکه صلاحیتش تایید نشد با انتشار بیانه ای در فضای مجازی بر طبل کینه توزی کوبید.

حجت الاسلام قاضی در ادامه فرد منتخب به عنوان نماینده مردم دزفول در مجلس دهم شورای اسلامی را نماینده همه مردم این شهرستان و همه اقشار و گروه ها معرفی کرد و گفت: کسی حق ندارد در این زمینه حاشیه سازی کند.

وی انتخابات هفتم اسفند ماه را آزمونی بزرگ برای ملت ایران دانست و گفت:ملت ایران پیروز این انتخابات می باشند چرا که با بصیرت ، آگاهی و شعور سیاسی وارد صحنه شد.

خطیب جمعه دزفول افزود:کسی نباید از نتیجه انتخابات احساس ضرر و خسران نماید چرا که انتخابات هفتم اسفند ماه به بهترین شکل ممکن برگزار شد.

وی در ادامه با گرامیداشت 14 اسفند ماه 57 سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره)
گفت:احسان و نیکوکاری یکی از آرمان های اصلی انقلاب اسلامی است و مردم نوع دوست ، مهربان و رئوف ایران اسلامی باید همواره به یاری افراد نیازمند بشتابند.

امام جمعه دزفول با گرامیداشت روز درختکاری بر حفظ محیط زیست و منابع طبیعی تاکید کرد و گفت:اگر محیط زیست آسیب ببیند حیات بشر به خطر خواهد افتاد لذا همه موظف اند تا در جهت حفظ محیط زیست و منابع طبیعی تلاش کنند.

حجت الاسلام قاضی در ادامه به سالروز تاسیس کانون های فرهنگی مساجد نیز اشاره کرد و گفت:کانون های فرهنگی مساجد یک شبکه فرهنگی گسترده در مساجد بوده که از ظرفیت بالایی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن برخوردار می باشند و باید با تقویت آنها از این ظرفیت به عنوان یک قرارگاه فرهنگی برای مقابله با تهاجم دشمن استفاده کرد.

وی در خاتمه نسبت به وضعیت نامطلوب فرستنده دیجیتال در شهرستان دزفول انتقاد کرد و از مسوولان ذیربط خواست برای راه اندازی و تقویت این فرستنده تلویزیونی اقدام کنند.

عباس پاپی زاده نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی و منتخب مردم این شهرستان در مجلس دهم نیز در سخنانی در آیین نماز جمعه گفت:رای مردم دزفول در انتخابات هفتم اسفند ماه رای به وحدت و عبور از قومیت گرایی بوده و پاسخی دندان شکن به افرادی بود که به دنبال اختلاف افکنی در این شهرستان بودند.

وی افزود:در چهار سال مجلس دهم قدردان اعتماد مردم بوده و همچون گذشته به عنوان خادم مردم دزفول در جهت وحدت مردم این شهرستان تلاش خواهم کرد.

پاپی زاده بیکاری ،معیشت و نا امنی را مهمترین مشکلات شهرهای مختلف کشور و از جمله دزفول برشمرد و گفت:از همه ظرفیت ها برای حل مشکلات این شهرستان و نیز توسعه و پیشرفت دزفول استفاده خواهم کرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار