تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۱۱۷۶۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نایب رییس نظام صنفی کشاورزی خوزستان عنوان کرد:
نیشکر هفت تپه با واگذاری به بخش خصوصی احیا می‌شود
شرکت نیشکر هفت تپه در حال حاضر ورشکسته و عملا غیرفعال است و اگر به بخش خصوصی واگذار شود می تواند اشتغال زیادی را ایجاد کند
خوزنیوز: نایب رییس نظام صنفی کشاورزی خوزستان با اشاره به ورشکستگی شرکت نیشکر هفت تپه تاکید کرد: این شرکت تنها با واگذاری به بخش خصوصی می تواند احیا و به چرخه تولید بازگردد.

به گزارش خوزنیوز؛ حکیم خنیفری افزود: شرکت نیشکر هفت تپه در حال حاضر ورشکسته و عملا غیرفعال است و اگر به بخش خصوصی واگذار شود می تواند اشتغال زیادی را ایجاد کند.

دبیر نظام صنفی کشاورزی شوش گفت: شرکت نیشکر هفت تپه، تامین کننده دو شرکت کاغذپارس و حریر خوزستان است که فعال شدن آن می تواند فعالیت این دو شرکت را نیز تضمین کند. ضمن اینکه شرکت نیشکر هفت تپه به غیر از نیشکر در زمینه محصولات استراتژیک دیگری مانند گندم و ذرت هم فعالیت دارد که با احیای شرکت شاهد افزایش تولید و اشتغال در زمینه این محصولات هم خواهیم بود.

خنیفری دیدگاه نظام صنفی کشاورزی شوش در زمینه واگذاری شرکت نیشکر هفت تپه به بخش خصوصی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با واگذاری این شرکت به بخش خصوصی می توان به احیای آن و خروج شرکت از بحران امیدوار بود.

دبیر نظام صنفی کشاورزی شوش گفت: متاسفانه کارگران شرکت نیشکر هفت تپه بدلیل ورشکستگی این شرکت، حقوق معوقه زیادی داشته و از این بابت گلایه دارند که امیدواریم با واگذاری این شرکت به بخش خصوصی شاهد بهبود وضعیت شرکت و رضایتمندی کارگران باشیم.

وی با اشاره به اینکه شرکت نیشکر هفت تپه یک قطب بزرگ کشاورزی است گفت: این شرکت دارای 24 هزار هکتار زمین حاصلخیز است که عملا حدود 30 درصد آن فعال است. اگر کلیه فازهای شرکت نیشکر هفت تپه فعال شوند بالغ بر 20000 شغل بطور مستقیم ایجاد خواهد شد که منجر به بهبود وضع اشتغال و وضع اقتصادی منطقه و حتی جنوب کشور می شود.

حکیم خنیفری در پایان، پیگیری نماینده خدوم و پرتلاش مردم شوش در مجلس را در زمینه پیگیری حق و حقوق کارگران شرکت نیشکر هفت تپه قابل تقدیر برشمرد و ابراز امیدواری کرد با پیگیری های نماینده محترم و از طرفی واگذاری این شرکت به بخش خصوصی شاهد احیای شرکت نیشکر هفت تپه باشیم.
:
:
:
آخرین اخبار