تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۱۱۷۷۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شوش خبر داد:
تشکیل 11 کمیته در ستاد تسهیلات نوروزی شوش
فرماندار شهرستان شوش از تشکیل کمیته‌های 11گانه اجرای برنامه‌های ستاد تسهیلات نوروزی در این شهرستان خبر داد
فرماندار شهرستان شوش از تشکیل کمیته‌های 11گانه اجرای برنامه‌های ستاد تسهیلات نوروزی در این شهرستان خبر داد.

رضا نجاتی در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت آمادگی کامل این شهرستان برای ارائه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی اظهار داشت: در این ارتباط 11 کمیته از جمله کمیته حمل و نقل، امداد و نجات، اسکان، سلامت و محیط‌زیست، شکایت و بازرسی برای خدمات‌رسانی به مسافران تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان شوش دارای جاذبه‌های دیدنی فراوانی است افزود: در این راستا ستاد تسهیلات سفر نوروزی برای خدمات‌دهی به گردشگران و بسترسازی مناسب تشکیل شده و برنامه‌ریزی‌های هدفمندی در این ارتباط صورت گرفته است.

این مقام مسئول ورود مسافران و گردشگران نوروزی در سال گذشته را بالغ بر یک میلیون نفر عنوان کرد و یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود امسال در ایام عید نوروز گردشگران بیشتری وارد این شهرستان زیبا و پرجاذبه شوند.

نجاتی به برگزاری جشنواره اقوام در تعطیلات نوروزی اشاره کرد و ادامه داد: با همکاری اداره اوقاف و شهرداری شوش، بازارچه پشت حرم دانیال نبی (ع) برای رفاه حال مسافران، ساماندهی و محلی برای فروشنده‌ها اتخاذ می‌شود.

وی با تصریح بر اینکه ستاد تسهیلات نوروزی شوش از ابتدای اسفند جاری تشکیل شده است اضافه کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف در سطح شهرستان در ایام تعطیلات نوروز در آماده‌باش کامل هستند؛ بسیج سلامت نوروزی نیز از ابتدای اسفندماه جاری شروع شده است.

این مقام مسئول نظافت فضای شهری، نصب و پاک‌سازی تابلوهای راهنما، خط‌کشی خیابان‌ها، توزیع بروشور بهداشتی و ایمنی، ارائه نقشه راهنمای شهری و گردشگری، جمع‌آوری پسماندها در مناطق روستایی، کشیک نانوایی‌ها، نظارت مستمر بر واحدهای صنفی را از دیگر اقدام‌های انجام شده در ستاد تسهیلات نوروزی ذکر کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار